Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostan miehelle Rooman matkan 35 v lahjaksi *turhis*

Vierailija
07.05.2010 |

Saa nähdä onko tohkeissaan:D Minä ainakin olen:D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooman matka ei todellakaan ole yhdyssana, ei edes väliviivalla.

Vierailija
2/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooman matka ei todellakaan ole yhdyssana, ei edes väliviivalla.

Katsopas vaikka tuo: http://scripta.kotus.fi/visk/sisallys.php?p=401

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa mut mukaan, mä olen pieni ja käyttäydyn nätisti! ;)

Vierailija
4/12 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitat lahjasta käärimällä matkaopaskirjan pakettiin, niin suosittelen Mondon opaskirjaa, on toiminut mulla hyvin Roomassa. Voisit viedä miehen italialaiselle jätskille eli gelatolle (jos paikkakunnallanne sattuu olemaan) ja antaa lahjan samalla. :)

Vierailija
5/12 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tee kotona vinkkinä italialaistyylinen ateria! Mä ainakin olisin aivan täpinöissäni tällaisesta ylläristä :)

Rooma on ihana paikka, oikein hyvää matkaa!

Vierailija
6/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tässä vaiheessa lahjan miettiminen.. Meillä ihan sama homma, eli 35v tulee mittariin parin vkon päästä, ja mä en tiedä mitä ostaisin..

Haluun ostaa kuitenkin jotain laadukasta, ei mitään krääsää tai turhaa. Matka ei meidän kohdalla nyt tule kyseeseen.

Vierailija
7/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin innoissani! :)

Meillä ei ole varaa noin kalliita lahjoja ostella. Siis Rooman matka ehkä, mutta ei mieheni toivomalla hotellitasolla. ;) No, ehkä joskus, kun olen taas töissä.

Vierailija
8/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisolle. Paitsi jos on täysin omat rahat. Se olisi vähän kuin puoliksi hänen lompakostaan ne rahat, eikä hänen mielipidettään hankintaan olisi kysytty.

Ja sama tietysti toisin päin, en tosiaan halua mieheni ostavan mulle mitään matkoja ja timanttisormuksia MEIDÄN rahoillamme, kysymättä mielipidettäni.

Vierailija
9/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisolle. Paitsi jos on täysin omat rahat. Se olisi vähän kuin puoliksi hänen lompakostaan ne rahat, eikä hänen mielipidettään hankintaan olisi kysytty. Ja sama tietysti toisin päin, en tosiaan halua mieheni ostavan mulle mitään matkoja ja timanttisormuksia MEIDÄN rahoillamme, kysymättä mielipidettäni.

No sepä se, kun on omat rahat niin ei ole tämä lahja yhteiseltä tililtä pois;)

Nyt pitäisi vielä väsätä tästä kertova hieno kortti... Tai ehkä ostan vaan Rooman oppaan ja tuuppaan pakettiin. Saas nähdä arvaako;)

Vierailija
10/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huomioi, että Rooman-matka kirjoitetaan yhdysmerkillä.

Vierailija
11/12 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellyttäen toki, ettei siinä tärvätä perheen puurorahoja...

Mutta jos ja kun siis ap omalta tililtään maksaa matkan, näkee järjestelyvaivan ja tod.näk. lastenvahdin organisoinnin vaivan, niin täytyy olla outo mies, jos ei ilahdu tosi paljon. Itse ainakin tykkäisin kovasti (tosin Roomassa ollaan miehen kanssa oltu jo viikko, joten itse haluaisin jonnekin muualle).

Vierailija
12/12 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, ihania olette (seiskaa lukuun ottamatta, mutta ainahan täällä joku nipo osuu ketjuun)!

Maanantaina täytyy tehdä kortti ja ostaa vaikka tuo Mondon opas. Gelatoa kaupungista löytyy, mutta ei taideta sinne tähän väliin ehtiä. Annan varmaan lahjan heti tiistaina aamulla, kun en kauempaa malta;)