Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Newbie täällä!!! :) Tästä se lähtee

07.05.2010 |

Hei kaikille ja oikein ihanaa keväistä perjantaita!!!!!!

Nyt se on totta, olemme päättäneet avokkini kanssa alkaa yrittämään vauvaa. ongelma vaan on siinä, etten tiedä asioista yhtään mitään. Minulla oli täýsin ennen sellainen käsitys, että raskaaksi tuleminen ei vaadi mitään erityisiä ponnisteluja. Nyt olen lukenut vähän asioista ja ovulaatiosta sun muista puhutaan.

Onko kellään neuvoja ihan vasta-alkajalle? Olen itse 23 ja mieheni 27 vuotias.

Kuulisin niin mielelläni muiden kokemuksia, ja halusin avata uuden ketjun, sillä olo tuntui kovin ulkopuoliselta kun luin aikaisempia ketjuja, joissa ihmiset jo suunnilleen tunsivat toisensa :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pääsee aika nopeasti tutustumaan muihin kanssa sisariin joten jos innostusta ja kirjoittamista riittää niin kannattaa katsoa itselleen sopiva ryhmä ja innokkaasti vaan lähteä juttuun mukaan. Ei mene kauaa kun jo tunnet kaikki. =)

Ensisijaisesti suosittelen harrastamaan ahkerasti seksiä ja eritoten kierron puoli välin tietämissä. =) Stressi ei ainakaan auta raskautumaan ja liika tieto voi masentaa. =)

Itse olen nopeiten raskautunut silloin kun en tiennyt mitään ovulaatioista tms jutuista. Tosin ikääkään ei silloin ollut paljos mitään.

Onnea yritykseen ja reipasta makkari elämää. =)

Ja jos on jotakin mielessä kysymyksiä niin täältä varmasti melko hyvin saa vastauksia. Rohkeasti vaan kysymään ja juttelemaan.

Sirppana =) (haaveilee neljännestä )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla