Jos joku sanoo pelaavansa golfia, mikä on ensimmäinen ajatus
Kommentit (15)
En ole koskaan ymmärtänyt kun pienten lasten isät lähtevät golfaamaan, koko päivä menee ja liikunta on yhtä tallustelua.
Eläkelaisten laji tai muiden joilla on paljon vapaa-aikaa.
Onhan mulle aika ajoin ihmiset koittaneet runoilla miten mukava laji se on ja sopii ihan kelle vaan Matti Meikäläiselle, mutta... eeeih. Juppilaji, niin epäseksikästä kuin vain urheilu voi olla (ne vetimet!), ja kallista kuin mikä. Myös kamalaa veden tuhlausta ylläpitää golfratoja esim. kuivissa olosuhteissa, eikä ne mikään silmän ilo maisemalisesti ole myöskään.
Mutta en ikänä sanoisi tätä kenellekään lajin harrastajalle.
Ja onhan se sohvalla lojuminen aina kuitenkin pahempi vaihtoehto. :)
Onpas sinulla paljon aikaa tapettavaksi! En ole koskaan ymmärtänyt kun pienten lasten isät lähtevät golfaamaan, koko päivä menee ja liikunta on yhtä tallustelua. Eläkelaisten laji tai muiden joilla on paljon vapaa-aikaa.
Mutta ei mitään järkevää tekemistä.
tosi pinnallisia... semmoisia pyrkyreitä. yöks.
Juppi, jolla liikaa aikaa ja rahaa Mutta ei mitään järkevää tekemistä.
Golf-kentät käyttävät hirmuiset määrät lannoitteita, jotta saisivat ruohon kasvamaan nopeasti ja sitä kautta ruohomatosta kestävän (kun sitä voi ajaa useammin, kun kasvaa nopeasti). Eli pilaavat maiseman mutta myös rehevöittävät myös ympäristöä, ilman, että siitä on mitään konkreettista hyötyä verrattuna esim. maatalouteen.
Harrastus siinä kuin mikä tahansa muukin.
Olen itsekin ollut kurssilla joskus. Oli vaan vähän liian hidastempoista mulle.
Kyllä siellä ihan kaikenlaisia ihmisiä käy. On juppeja ja tavallisia tallaajia.
Luuleehan jotkut muakin jupiksi, kun ajan bemarilla. :D Ennakkoluulot on typeriä ja tympäiseviä.
Yhtähyvin voisi sanoa, että kutomista harrastava ihminen on kotona viihtyvä, väritön tassukka. Eikä pidä yhtään paikkaansa monen tuntemani himokutojan kohdalla.
Harrastus siinä kuin mikä tahansa muukin. Olen itsekin ollut kurssilla joskus. Oli vaan vähän liian hidastempoista mulle. Kyllä siellä ihan kaikenlaisia ihmisiä käy. On juppeja ja tavallisia tallaajia. Luuleehan jotkut muakin jupiksi, kun ajan bemarilla. :D Ennakkoluulot on typeriä ja tympäiseviä. Yhtähyvin voisi sanoa, että kutomista harrastava ihminen on kotona viihtyvä, väritön tassukka. Eikä pidä yhtään paikkaansa monen tuntemani himokutojan kohdalla.
mikä on saanut sinut ostamaan bemarin?
Laji muiden seassa, itse en syty. Kerran jouduin järjestämään kilpailua ja melkoista pelleilyä se kyllä kaikkine muodollisuuksineen oli...
...koska se vain oli makeimman näköinen auto, joka sillä hetkellä myynnissä. Avomalli. Tyyli ennenkaikkea. :D
Lisäksi bemarilla on oikeasti loistava ajaa, auto liukuu tiellä vaivattomasti kuin se olisi elohopeaa. Muut ajamani autot olleet todella jäyheitä ja jähmeitä bemariin verrattuna.
BMW vain on teknisesti yliveto.
mä olen tälläinen 24-vuotias opiskelija sinkku joka harrastaa golfausta. Ihan mukava ja normaali mielestäni olen.
ruutupögät,lätsä.
Brassailu,bemari
Ei minulla ole mitään golffareita vastaan.
meistä ei varmaankaan tule kovin läheisiä ystäviä. Sen jälkeen tiedän, että osaan pitää sopivaa etäisyyttä ko. ihmiseen ja puhua hänen kanssaan vain ns. sivistyneistä ja pinnallisista asioista.