Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Louhenlinna Laitilassa

Vierailija
06.05.2010 |

oletteko käyneet? Kokemuksia kehiin! :) Olisi kiva häiden veittopaikka...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämyinen paikka, en osaa sanoa millainen olisi häiden viettopaikkana, kovin oli hämyinen ainakin joulun aikaan.

En kyllä omia häitäni viettäisi, jotenkin rouvi.

Vierailija
2/8 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattui olemaan kunnon pakkaspäivä ja alkuun siellä oli tosi kylmä. Kutsussa oltiin käsketty varautumaan lämpimällä vaatetuksella ja se olikin tarpeen. Hääohjelma oli "talon puolesta", en tiedä, onko sellainen paketti pakollista ottaa. Oli se ihan jees. Paikka ja tarjoilut (samaan pakettiin kuuluvana) sopi mielestäni talvihäihin ainakin, kesähäitä en osaa sinne välttämättä kuvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/8 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/8 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos sika ja keskiaikaisuus kiinnostaa tms. hieno paikka. käys kattoos naimisiin sivusotoilla niissä puhutaan paikaillispaikoista ja muutenkin varmaa sua kiinnostavia juttuja.

Vierailija
6/8 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin alkukesän häissä, ja tykkäsin ihan mahdottomasti!!!! Todella tunnelmallinen, kun oli kynttilöitä ja hämyä, sekä ulkona tilaa touhuilla kanssa. Kaveri oli keksinyt järjestää parviosaan lastenhoidon, hoitajat, leikkejä ja telkkarin.

Ruoka oli erinomaista!!!!!

Kerrassaan mahtavat oli häät, eikä siellä mitään sikaa tulella pyöritetty, vaikka mahdollisuus sellaiseenkin keskiaikaispito-tyyliin on.

Vierailija
7/8 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan UPEA paikka!!! Tunnelmallinen, erilainen miljöö mihin tahansa muuhun verrattuna. Kokemusta on useista erilaisista tilaisuuksista. Herkullinen ruoka, mahtava henkilökunta... Olen ollut vieraana siellä häissä, jossa vihkiminen tapahtui linnan pihalla. Todella loistava valinta jos haluaa järjestää koko tilaisuuden alusta loppuun samassa paikassa!!

Vierailija
8/8 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme saaneet tarjouksen täksi syksyksi Louhenlinnaan häiden viettopaikaksi, ja kyllä, paikka on hienom, eikä hintakaan päätä huimaa, mutta emäntä ainakin on tähän mennessä ollut todella ylimielinen, eikä häihin saa sulhanen tai morsian vaikuttaa itse millään tavalla, koska ruuat, koristelut, kakut, kahvit, yms. tulevat talon puolesta. Asia mistä varmasti osa vieraista tulee olemaan närkästynyt on se, että paikalla on A-oikeudet eikä sinne siksi saa tuoda omia juotavia, eli kaikkien on ostettava itse juomansa talon kalliista baarista.

Ainoa "oma juttumme" mitä Saamme tuoda kun emäntä sen niin auliisti sallii, on tietenkin, itsemme, vieraamme ja hääbändi. Vielä harkitsemme kovasti että otammeko paikan vai emme, kun kuitenkin olisi kiva että häät näyttäisivät Meidän häiltä eikä miltä tahansa syysjuhlilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän