Vauva 6,5kk jätti yösyönnit, maidontulo loppui kuin seinään
Kommentit (6)
mulla on ollu maitoa pakkasessa, sillä on pärjätty muutama päivä, ja tosiaanki nyt pitäs siirtyä korvikeisiin.. Mut kertokaahan, et miten usein ja miten paljon sitä voisi antaa? Kertaakaan ei vielä ole korviketta saanut, siksi tässä kyselen.. Kiinteitä menee 5krt/pvä ja syö niitä hyvi.
*ap*
vähäsen korveketta aamulla(50ml tai vähemmän) ja katso meneekö masu sekaisin, sitten seuraavana aamuna samanverran jos menee ihan sekaisin vaihda merkkiä, meillä on tuttelia, eikä siitä mene maha sekaisin ja on 600 ml päivässä tarve ton ikäisellä =D
tai soita neuvolaan ja neuvottele =D
Olen pitänyt tällä uhakailua vain imetysfanaatikkojen pelotteluna, koska itsellä maito riitti, vaikka lapsi ei syönyt yöllä 4,5 kk iän jälkeen. Imetin 11 kk asti, jolloin lapsi itse kieltäytyi rinnasta.
vaikka lapsi jätti jo kolmikuisena yösyömisen pois. Mutta tämähän vain osoittaa sen, että ihmiset ovat erilaisia. Rinnat ja maidontuotanto eivät ole samanlaisia kaikilla naisilla, vaikka imetysnatsit näin haluavat väittää.
korvekkeita vaan peliin, mä jouduin lypsäämäään pari, kolme kertaa yön aikana, ja silti maidot loppui aika äkkiä, laps oli silloin n 4 kk...
eli helpolla pääsit! =D