Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokahaluttomuus rv 34

05.05.2010 |

Onko muita joilla ruokahaluttomuutta viimesellä kolmanneksella? Tuntuu ihan pakkosyömiseltä, kun ei vain tee mieli ruokaa... Ei ole pahoinvointia tai mitään sellasta. Tällä hetkellä kyllä siitepölyn takia nenä tukossa, mikä on vaan vähentäny ruokahalua entisestään, kun ei haista eikä kunnolla maistakaan mitään. Viime neuvolakäynnistä, joka oli perjantaina, paino laskenut 200g ja neuvolakäynnillä edellisestä käynnistä oli painoa tullutkin lisää vain tuo 200g 2 viikossa. Eivät kuitenkaan sanoneet siitä mitään, sf-mitta kuitenkin pysynyt käyrällä.

Mulla menossa nyt rv 34.

Mut olisko jotain apua tohon ruokahaluln palautumiseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna rv 36 täynnä ja sama vika! Ei tee mieli edes tehdä muulle perheelle ruokaa, makkaran tuoksu saa yökkäämään ja jos saisin päättää, niin en söisi päivisin mitään! Tuijottelen vaan jääkaappiin ja kiukuttaa kun mitään ei tee mieli. Haluaisin vaan syödä kaikkea mitä voisi napostella, mutta en haluaisi laittaa mitään. Kaupan päälle aivan järkyttävä närästys lääkkeistä huolimatta. Mulla tosin raskauden alussa nousi paino aika huimaa vauhtia, joten sinänsä ei edes haittaa vaikka enempikin himmaantuisi se vauhti, mutta muuten olisi kiva saada vinkkejä, kun nälkä kuitenkin tulee...

Vierailija
2/2 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausta mulla ei tuohon ole, mutta mielelläni antaisin teille omasta ruokahalustani osan. Oon kateellisena kuunnellut ihmisten puheita, että loppuraskaudessa ruoka ei maita. Mulla on älytön ruokahalu ja 25 viikolta asti paino noussut noin 800g/viikko. En sitten tiedä kumpi oon parempi ruokahaluttomuus vai älytön ruokahalu.

Älkää ottako tätä viestiä pahalla, tarkoitus ei ollut tulla kehumaan omaa ruokahalua, koska tää on oikeasti mulle ongelma. Neuvolassa eivät sano mitään, koska lähtöpaino kun oli normaaalin alarajoilla. Alkuraskaudesta söin jatkuvasti, koska sillä sain pahoinvoinnin pysymään loitolla.

Toivottavasti kuitenkin saatte vinkkejä tuohon ruokahaluttomuuteen!

Enkelinäiti rv 31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla