Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko vieras laittaa tällaisen mekon laittaa yo-juhliin?

Vierailija
05.05.2010 |

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&produc…

Entäpä esim mustien legginsien kanssa? ja näpsäkät mustat korkokengät kaveriksi..

Sopisko tuo millaiselle vartalolle?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot vähintään 37+

Vierailija
2/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä jostakin syystä pidä tuota lainkaan tätimäisenä...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onkohan liian arkisen näköinen kun on trikoota....jos ois jotain kiiltävää kangasta, menisi paremmin juhliin?!

Vierailija
5/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä mustat legginsit ja korkkarit ei sovi

vaan pitäsi ottaa väri puvusta, oliko siinä valkoista - jos oli, niin valkoiset siinä tapauksessa...

muuten ok

Vierailija
6/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle toi ei sopis koska olen aika tiimalasimainen, eli vyötärö kannattaa tuoda esiin koska muuten näytän paksulta. Mutta hoikalle ja sirolle tuo käy mainiosti. En laittais leggareita varmaan tuon kanssa, menee jotenkin liian arkiseksi.

Vierailija
7/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva mekko, joka sopii ihan moneniäiselle naiselle. Legginsien ystävä en ole :) Joten laittaisin mekon kanssa ohuet ihonväriset (juhla)sukkahousut.

Vierailija
8/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, juhlasukkahousut ja korkkarit!

Vierailija
9/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä oranssia ja sitä olen hamritellut itsekin ettei materiaali ole kiiltävää:/

Mulla on kompleksi mun kropasta, tuntuu ettei mikään käy eikä mikään sovi kun olen povekas ja vain 168cm pituuttakin. Lantiokin on.

Ei tuo varmaan mun vartalolle edes kävisi, haluaisin vain niiiin kovasti löytää jonkin mekon näihin juhliin..tai sitten kivat kesäiset mutta tyylikkäät housut ja pusero..

Ap

Vierailija
10/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väri minkä ottaisin eli musta-koralli, siihenhän ne mustat legginsit just sopis:)

Valkoiset kanssa, mutta minusta näyttäis tökeröltä jos mekon mustaa alaresoria vasten olis valkoista..

Ap

Vierailija
11/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaosalle suomalaisnaisista ei nuo värit sopisi. Olist pientä vähemmistöä, jos tuo saisi sinut näyttämään hehkeältä.

Suomessa naiset osaavat todella huonosti sävyttää vaatetustaan ihonväriin ja muutenkin värityyppiinsä. Oikeastaan paljon kauppojen vika, kun myydään keltaista, oranssia ja korallia väestölle, joista valtaosalla on viileä värityyppi.

Värianalyysiä suosittelen, kuten ennenkin tällä palstalla. :)

Toinen ongelma on tuo malli - vaatii aika paljon vartalolta. Moni luulee, että esim. tukevampaa rakennetta kannattaisi peitellä tuollaisiin kolttumaisiin sinänsä ihaniin) vaatteisiin, kun itse asiassa kauniisti istuva, enemmän muotoon leikattu olisi imartelevami.

Mutta paha tietysti sanoa sinua näkemättä.

Kaunis se mekko kyllä on, ja sinänsä ihan passeli juhliin.

Vierailija
12/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitathan sellaiset legginssit, missä lahje ylettyy vain ns. caprimittaan, muuten olet siihen asuun - ja siihen vuodenaikaan- nähden liian puettu.

mutta kiva mekko, ei ollenkaan tätimäinen tms - ja sopii hyvin sekä tollasen päiväjuhlaan ( kuten yo-juhlat, rippijuhlat, usein myös häät ) - ei kai kukaan pidä yö-juhlaa nykyään sellaisena, että niissä täytyisi pukeutua jotenkin erityisellä pieteetillä, eikös sellanen aika ollut joskus 50v sitten?

vartalon mallista vielä: tuo mekko saattaisi sopia paremmin ei-rintavalle ja vähintään keskimittaiselle, kuin lyhyelle ja pyöreälle?

mutta, olit minkälainen tahansa - muista, että asenne ratkaisee!:)

Vierailija
13/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä leggarit (!) senkään vertaa. Ei edes korkoihin yhdistettyinä.

Ei ole hyvä idea.

Vierailija
14/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoinen "yöpaita", kalsarit ja korkkarit! Mahdat olla näky muiden joukossa.

Vierailija
15/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tulis mieleenkään trikoomekko päällä lähtee kenenkään ylppäreihin, oikein trikoiden kans! heikkalaatikolle vois lähtee.

Vierailija
16/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tätimäinen.. en laittais päälleni, varsinkaan juhliin! ylioppilasjuhlat on kuitenkin ihan kunnon juhlat, niin sinne täytyis mun mielestä pukeutuakki juhlavasti. :)

Vierailija
18/18 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikootunika ja legginssit on mun mielestä arkivaate. Ihan kiva ja kaunis asu siis, mutta ei sovi mielestäni juhliin.

Sama tyyli juhlavana: juhlavasta kankaasta valmistettu tunika (silkki/satiini tmv.) ja prässikaprit. Juhlavat asusteet (korkkarit, käsilaukku ja korut) ja meikki + kampaus.