Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet saanut äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
04.05.2010 |

Tai mitä odotat/toivot saavasi tulevana sunnuntaina? Miten vietätte äitienpäivää?

Minulla ensimmäinen äitienpäivä tulossa ja olemme ajatelleet lähteä katsomaan joelle kevät tulvaa vauva selkärepussa. Lahjasta en osaa kuvitella mitään..jospa edes jotenkin isi muistaisi neitin puolesta:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä en ole saanut ksokaan mitään, koska hän ei ole lapseni

Vierailija
2/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jonkun pienen lahjan esim. lahjakortti hierojalle, kirja tms. Olisin tyytyväinen noihin askarteluihin ja kukkiinkin. Eniten odotan äitienpäivältä kiireettömyyttä ja sitä, ettei tarttis laittaa ruokaa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä sain vitsillä lehtipuhaltimen. Se on kyllä aika hauska! Saa nähdä mitä tänä vuonna tulee.

Vierailija
4/4 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä en ole saanut ksokaan mitään, koska hän ei ole lapseni

kun vauva vielä niin pieni ettei osaa vielä itse askarrella, niin tuntuisi näin tuoreena äitinä ihanalta, kun isi laittaisi jotain vauvan käteen äitille annettavaksi. Kyllä vauva kuitenkin käteen jo tavaran osaa ottaa. Enkä siis odota kuuta taivaalta tai muuta sellaista vaan pientä huomiota.

Ja siis olen tosi tyytyväinen jo siihen, että mieheni ehdotti meille perheen kesken pientä vaellusreissua sinne joelle. Ja kun vauvankin saa selkärinkassa matkaan:)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi