Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ollut vaikea loppuraskaus

Vierailija
04.05.2010 |

Toinen lapsi tulossa ja koko raskausaika ollut ongelmallinen. Ensimmäinen vauva syntyi 41+1 ja raskaus oli todella helppo.

Nyt viikkoja melkein 38 ja olo todella tukala. Selkäkivut järjettömiä, jalat meinaa lähteä kokoajan alta. Vauva on ollut jo pari viikkoa todella alhaalla, paikat pehmenneet ja kohdunkaula lyhentynyt reilusti.

Olisinkin tiedustellut, että tuliko vauvanne yhtään aikaisemmin, kun itse voitte niin huonosti vai joutuuko tässä kitkuttelemaan vielä pitkään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistyksen mahdollisuuttaa, jos olo olisi käynyt ihan ylitsepääsemättömän vaikeaksi. Nyt on toinen raskaus ja tukaluus alkoi viikolla 18 ja suoraan saikulle. Olo on niin kamala, että se käynnistäminenkin alkaa kuulostaa hyvältä ja itse asiassa pelkään jo sektiota, koska olen niin romuna etten tiedä miten selviytyisin alakautta synnyttämisestä.

Vauva voi ekassa raskaudessa varsin mainiosti ja sama juttu nytkin, eli vauvan olon takia ei mitään ylimääräisiä toimenpiteitä tarvitse tehdä.

Vierailija
2/2 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin kivusta viimeiset kolme viikkoa. Eikä oltais varmaan muuten käynnistetty, mutta vauvan henki oli vaarassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla