Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaatteko yh miehiä?

Vierailija
29.05.2008 |

Kuullut vaan monesti kun haukutte miehiä..mihin miestä tarvii, yksin pystyy lapset hoitamaan? Ei jaksa yhtä lasta lisää(mies)

No, tarviittehan te(kin) sitä miestä ainakin siihen lastenteko hommiin

Mun käy surku teidän lapsia, kun heillä ei ole isää

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein mollaavat iehiä. Naureskelevat heille, nimittelevät. Ihmettelevät miten joku jaksaa olla parisuhteessa. Minulla ei heidän kanssa paljon yhteistä

Usein ovatkin omissa porukoissaan

Vierailija
2/3 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tullut jätetyksi ja kokenut kovia kolhuja miesten taholta on psyykelle helpompaa alkaa ajattelemaan noin. Tavallaan "happamia sanoi kettu pihlajamarjoista" ajattelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen parisuhteessa.

En ole vihannut miehiä missään vaiheessa (tosin en ole tullut jätetyksikään eli ero on minun tekemäni ratkaisu.)

Yh:na oli todellakin jossain mielessä helpompaa: olin oman kotini herra, eli minun ei tarvinnut huomioida kuin lapset ja itseni arkea, lomanviettoa tai esim. ruokataloutta suunnitellessani. Kun lapset joskus olivat mummolassa, sain käyttää vapaa-ajan täysin itsekkäästi. Lisäksi elämä oli ihmeellisen jännittävää, kun ei koskaan tiennyt, milloin elämäni mies kävelee vastaan :-)

Nyt kun olen taas parisuhteessa, täytyy jaksaa miestäkin huomioida ja viettää aikaa hänen kanssaan. Aina ei riittäisi virtaa, vaikka onkin ihana mies. Enkä millään aina jaksaisi kysellä toisen mielipidettä joka hemmetin asiaan. Se on aika rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi