sopisko tämmöinen kampaus 10 kiloa kuvan naista tukevammalle?
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/kauneus.asp?id=2105378
Kyseessä heidi klumin uusi kampaus. Ja se tukevampi nainen olisin minä.
Kommentit (5)
paljonko kymmenen kiloa tekisi, mutta ainakaan pyöreälle tuo ei minusta sovi, korostaa vaan sitä pyöreyttä ja mahdollisesti lyhyttä kaulaa. Tosin olen sitä mieltä minäkin, että ei tuo ole oikein kenelläkään niin ihana.
Jos nyt lähdetään siitä, että MINÄ pidän tuosta tyylistä noin sinänsä, millaisena moppina te sitten pidättekin sitä. Haluaisin hiukset, joissa on joustoa ja laskeutuvuutta ja hieman pituutta, mutta ei juuri tuota enempää. En siis halua mitään poikatukkaa, enkä "ruotsalaistätitukkaa" enkä sitä palstan kuuluisaa kananpersettä, vaan tietyllä tapaa vanhanaikaisen naisellisen ja konservatiivisen tukan.
TÄllä hetkellä ongelma on siinä, että tukkani valuu pitkin päätä ja haluaisin siihen vähän enemmän "nostetta" ja pyöreyttä. Mietin vain, että onko tuossa tarpeeksi...
tuota on varmasti helppo varioida, jos tarvetta on.
kehottaisin kokeilemaa rohkeasti.
Mun ihan henkilökohtainen mielipiteeni on, että tuollainen moppi ei sovi kenellekään. Ei edes Heidi Klumille. Olen kyllä nähnyt vastaavan tukevammallakin ihmisellä, ja ihan yhtä hyvin/huonosti se sopi ainakin hänelle.