Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista aluetta Vantaan Vapaala, okt-alue kyseessä.

Vierailija
04.05.2010 |

Lapset keskustan koulussa, joten kouluilla tai tarhoilla ei väliä. Onko rauhallista aluetta? Ikärakenne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusissa taloissa tietty nuorempaa. Vantaan arvostetumpia alueita.

Vierailija
2/8 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on iso koulu. Siellä on melko kova meininki, kuten kait kaikilla yläasteilla.

Vapaalassa talot on aika vanhoja jo, suurin osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti on vielä rauhallista, tontit aika pieniä jo, eli melko sumpussa asutaan, mutta mukavia ihmisiä, lapsiperheitä aika paljon taas.

Hyviä harrastusmahdollisuuksia lähellä ja etäisyydet kauppoihin, keskustaan yms ovat ok.

Vierailija
4/8 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että on tosiaan arvostettua aluetta. Omakotitaloa ollaan ostamassa ja tätä aluetta ajateltu. Vanhempi kivitalo käy hyvin!

T: Ap

Vierailija
5/8 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että on tosiaan arvostettua aluetta. Omakotitaloa ollaan ostamassa ja tätä aluetta ajateltu. Vanhempi kivitalo käy hyvin! T: Ap

Juu, ei alueessa oikein mitään vikaa ole :)

Tervetuloa!

Vierailija
6/8 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Frisu tosi kiva aluetta ja nyt siellä näyttää asuvan tosi paljon lapsuusajan kavereita ja omia silloisia hoitolapsiani perheidensä kanssa. Jos Vantaalla pitäisi asua, niin sinne voisin muuttaa, mutta kun sieltä pois lähdin niin Vantaalle en enää ikinä muuta. Talous kuralla, vanhukset hoidetaan tosi huonosti, Peijaksen päivystyksessä olen joutunut pari kertaa äitini kanssa käymään ja ikinä en lasten kanssa voisi sinne mennä. Nykyisen asuinkunnan terveyskeskus toimii, vanhukset hoidetaan pienissä kodinomaisissa yksiköissä ja muutenkin olen viihtynyt.

Vierailija
7/8 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Frisu tosi kiva aluetta ja nyt siellä näyttää asuvan tosi paljon lapsuusajan kavereita ja omia silloisia hoitolapsiani perheidensä kanssa. Jos Vantaalla pitäisi asua, niin sinne voisin muuttaa, mutta kun sieltä pois lähdin niin Vantaalle en enää ikinä muuta. Talous kuralla, vanhukset hoidetaan tosi huonosti, Peijaksen päivystyksessä olen joutunut pari kertaa äitini kanssa käymään ja ikinä en lasten kanssa voisi sinne mennä. Nykyisen asuinkunnan terveyskeskus toimii, vanhukset hoidetaan pienissä kodinomaisissa yksiköissä ja muutenkin olen viihtynyt.

Onneksi nykyään voi mennä Jorviin tai lastenklinikalle, jos päivystystarvetta on :)

Vierailija
8/8 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita päivystyssairaalansa. Lapset menee joka tapauksessa päivystystilanteessa Lastenklinikalle, johon olen ollut aina tyytyväinen.

Koulussa käyvät tosiaan Helsingissä, joten kouluillakaan ei niin väliä meidän perhettämme ajatellen.

T: AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä