Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko mä sanoa olevani muodokas nainen vai LÄSKI

Vierailija
03.05.2010 |

pituus 165, paino joitakin kiloja yli 70, mitat ylhäältä alas 97-80-108. Eli päärynä olen, vyötärö erottuu selkeästi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 165, paino joitakin kiloja yli 70, mitat ylhäältä alas 97-80-108. Eli päärynä olen, vyötärö erottuu selkeästi.

Jotakuinkin samoilla mitoilla mua on haukuttu läskiksi, mutta harva tuota termiä käyttää omasta vartalostaan. Eiköhän se ole haukkumasana ja sitä voi käyttää ihan oli lihava tai ei. Et välttämättä ole lihavan näköinen, vaikka lievää ylipainoa ehkä onkin. Riippuu ihan vartalon mallista. Mielenkiinnosta haluaisin tietää, miksi kysyt asiaa täällä?

Vierailija
2/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on makuasia.

Itse olen samalla pituudella 53 kiloa ja se on juuri passeli paino. Olen myös painanut 67 kiloa ja näky ei ollut kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis sen suunnilleen 90-60-90 mitan mukainen. BMI n. 20 tai hieman alle, ei paljon yli.

Koittakaa nyt ymmärtää että läski ja muodokas eivät millään lailla ole lähellekään sama asia! Minusta on todella omituista puhua lihavista naisista muodokkaina naisina, käyttäen ikäänkuin positiivista ilmaisua paikassa, johon se ei missään nimessä kuuluisi.

Vierailija
4/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin olen läski!

Vierailija
5/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on makuasia.

Itse olen samalla pituudella 53 kiloa ja se on juuri passeli paino. Olen myös painanut 67 kiloa ja näky ei ollut kaunis.

Itse kun painoin 55 tuolla samalla pituudella olin karmaiseva luuviulu. Ihan sairaan näköinen. Mutta missään nimessä en ole 70+ painoon tyytyväinen.

Vierailija
6/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis sen suunnilleen 90-60-90 mitan mukainen. BMI n. 20 tai hieman alle, ei paljon yli.

Koittakaa nyt ymmärtää että läski ja muodokas eivät millään lailla ole lähellekään sama asia! Minusta on todella omituista puhua lihavista naisista muodokkaina naisina, käyttäen ikäänkuin positiivista ilmaisua paikassa, johon se ei missään nimessä kuuluisi.

Lääkäri kehui jopa hoikaksi, vaikka BMI on 22.

Vierailija
7/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-senttinen vyötärö ei sitä enää ole.

Muodot on kuitenkin jakautunut muuallekin kuin vyötärölle, joten tuskin kovin lihavakaan olet. Pullukka varmaan.

Vierailija
8/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-senttinen vyötärö ei sitä enää ole.

Muodot on kuitenkin jakautunut muuallekin kuin vyötärölle, joten tuskin kovin lihavakaan olet. Pullukka varmaan.

Ja lisäksi ne mittasuhteet liene tärkeämmät, kuin se määrä ;) Ja siis näytä mulle se tiukka määritelmä muodokkuudelle. Mitähän mieltä alienit olisivat muodokkuudesta.

Vierailija
9/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi ne mittasuhteet liene tärkeämmät, kuin se määrä ;)

mutta AP:lla on vyötärön ja rinnanympäryksen ero 17 senttiä. Hoikalla vyötäröllä (60cm) rinnanympärys olisi samalla erolla alle 80 senttiä. Minä en voi päättää tarkkoja määritelmiä, mutta itseeni voin verrata. Minulla erot vyötäröön niin rinnan- kuin lantionympäryksellä on muutaman sentin isommat kuin AP:lla ja silti kuppikoko on A. ;)

Vierailija
10/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi ne mittasuhteet liene tärkeämmät, kuin se määrä ;)

mutta AP:lla on vyötärön ja rinnanympäryksen ero 17 senttiä. Hoikalla vyötäröllä (60cm) rinnanympärys olisi samalla erolla alle 80 senttiä. Minä en voi päättää tarkkoja määritelmiä, mutta itseeni voin verrata. Minulla erot vyötäröön niin rinnan- kuin lantionympäryksellä on muutaman sentin isommat kuin AP:lla ja silti kuppikoko on A. ;)

Itselläni on kuppikoko C. Olen kapea rintojen alta, siis päärynä kun olen. Esimerkiksi rintsikoissa käytän rintaliiveistä riippuen kokoa 70D tai 75C!

ap

Vierailija
11/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nainen, jolla on isohkot rinnat, KAPEA vyötärö ja pyöreä peppu, eli sinä et mittojesi perusteella ole muodokas. Ylipainoinen, sanoisin.

Vierailija
12/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aiemmin painoin n. 59 kg. olin silloin itse tyytyväinen mutta kaikki ihmiset haukkuivat kamalan näköiseksi liian laihaksi..

Vierailija
13/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis normaalilla naisella bmi n about 22-25 mutta se ei ole mikään absoluuttinen totuus. kyllä jotkut ihmiset painaa ihan uskomattoman paljon vaikka selvästi on hoikkia tai päinvastoin

Vierailija
14/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen todella lihaksikas ja toki omasta mielestä liian "iso", mutta monen mielestä aika hoikan näköinen.

Vierailija
15/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään.

Vierailija
16/16 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta antaa mallin mitat muodokkaan naisen mitoiksi. Esim. malli Jenni Dahlmanin mitat on 90-64-89, Angelika Kallion 89-64-90. Suomen ekan Huippumallin haussa voittanut Ani on mitoiltaan 85-61-90. Antaako vähän perspektiiviä, että millaisista mitoista puhutaan? Sano nyt vielä, että noin leveillä vyötäröillä varustetut naiset on läskejä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä