Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kummina kaksoslapselle, lahjat synttäreille?

Vierailija
03.05.2010 |

Kummitytön synttärit taas käsillä (5v). Jonain vuosina olen ratkaisuut viemällä jotain samaa molemmille, mutta ehkä hiukan pienemmän arvoisat kuin yleensä ostan kummilapselleni. Nyt löysin aivan ihanan kaulakorun mutta maksaa sen verran etten molemmille raaskii kyllä ostaa. Kummitätinä haluaisin juuri kummilapselleni sen muiston antaa lahjaksi. Onko ok jos ostan toiselle kaksossisarelle sitten vain jotain pienempää lahjaa? Ihan erilaista siis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kummitätini osti vain minulle lahjan, veljeni kummitäti sitten taas hänelle. Minusta voit aivan hyvin ostaa tuon korun kummitytöllesi ja antaa sitten toiselle vaikkapa jotain ihan pientä. Tai minusta olisi ihan OK antaa vain toiselle. Jos syntymäpäiviä vietetään isommalla porukalla, saa tuo toinenkin kaksosista varmasti paljon lahjoja.

Vierailija
2/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi jouluna en osta kummilapseni kaksossisarukselle mitään. Lasten vanhempien mielestä tämä on erittäin ok. Synttäreille vien kummilapselleni sen mitä kummilapselle haluan ostaa, toiselle jotain pientä. Näin tekevät myös toisen kaksossisaruksen kummit.

Eli ostat kummilapselle tuon korun ja toiselle jotain pienempää. Minusta se on ihan ok. Mikä tekee sinun ja kummilapsesi suhteesta kummisuhteen? Vai oletko yhtä kummia molemmille kaksosista? Miten toisen kaksosen kummit tekeävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummipoikaamme, toisen kaksosen kummit muistavat omaansa. Joululahjaksi saatamme antaa jonkun kalliimman jutun, joka tulee yhteiseksi (lelun tms), mutta sinun tapauksessasi en empisi ostaa vain omalle kummitytölle korua:)

Vierailija
4/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yhteiset juhlat, kun synttärit niin lähekkäin. Kummilapselle ostan isomman lahjan ja toiselle pienemmän. Molempiahan siellä juhlitaan eli kyllä toinenkin sankari muistamisen arvoinen on ;)

Vierailija
5/5 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallisen ja hankalan tästä on tehnyt se että toisen tytön kummit eivät viime vuosina ole ilmaantuneet synttäreille ollenkaan. Siksi olen yrittänyt viedä molemmille mutta en kyllä voi ostaa usean kympin lahjaa molemmille aina jatkossa.

Jouluna on helpompi viedä lahja vain toiselle kun annan lahjan säkkiin etukäteen ja kyllä ne molemmat sitten avaamishetkellä lahjoja saavat.

Itse olen omat lapseni yrittänyt pienestä asti kasvaattaa niin ettei aina saa samaa mutta kovasti näyttää kaksosperheissä , ainakin tässä nimenomaisessa, olevan se periaate että molemmille aina samaa ja samanlaista.