Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna töihin vai ei?

Vierailija
02.05.2010 |

Viime keskiviikkona iski flunssa. Ensin vaan kurkku kipeä ja yskitti. Olo oli perjantaina jo aika vetämätön, ei jaksanut tehdä juuri mitään. Ei kuumetta. Perjantaina illalla alkoi nuha joka kestää edelleen. Niistän aivastan ja niistän taas. Ei oikein vieläkään jaksa tehdän mitään. Yskittää heti kun puhuu vähän kauemmin. Päätäkin särkee.

Olen asiakaspalvelussa töissä jossa joudun jonkinverran puhumaan. Menisinkö huomenna töihin vai en. Jotenkin tuntuu ettei jaksais, mutta toisaalta ei oikein kehtaisi jäädä kotiinkaan kun ei ole kuumetta...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi.

Vierailija
2/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan vointisi ja yleistila. Jaksatko tehdä työsi, tartutatko muita? Varmasti olet jo viime viikollakin tartuttanut työkavereita.

Tarvitsetko sairaanhoitajan tai lääkärin todistuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitisi keskiviikkona koska silloin olin sairaan lapsen kanssa kotona. Mutta torstai ja perjantai olin töissä ihan normaalisti.

Jotenkin nyt tunttuu ettei jaksaisi lähteä kun yötkin nukuttu huonosti yskän ja tukkoisen nenän takia.

Saan olla kolme päivää omalla ilmoituksella pois. Huomenna aika terveydenhoitajalle työterveydessä ihan toisen asian takia, joten voihan se olla että kirjoittaa sairaslomaa. Tiistina sitten vielä lääkäriaika sekin ihan eri asian takia.

No, täytyy katsoa huomenna aamulla mikä olotila on.

ap

Vierailija
4/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten päätät tilanteen mukaan :)

pikaista paranemista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi