Kutsuin 30v juhliini 45 ihmistä ja vain 3 on tulossa mitä päätellä?
Kommentit (51)
Voihan olla, että ovat unohtaneet. Tai on huono ajankohta monelle. Toki mahdollista, että sinusta ei olla niin kiinnostuneita:( Harmi, jos näin on.
Sitten vasta alkaisin juhlia perumaan.
Eli ovat ehkä joko unohtaneet ilmoittaa tai eivät vielä uskalla ilmoittaa, koska eivät ole varmoja tulemisestaan. Eli soittokierrosta vaan.
Koska olen niin paska tyyppi, että ei olisi tullut vieraita.
"vääränlaiset" juhlat (esim. naamiaiset, jos ei niistä tykkää), olet kutsunut vääriä tyyppejä (eivät ole oikeasti kavereitasi), tuplabuukkaus, onhan noita syitä. Tai sitten et vaan oikeasti ole tarpeeksi kiinnostava tyyppi, tai tosiaan se todennäköisin, että ihmiset eivät ole vaan muistaneet ilmoittaa. Mä soittelisin kyllä myös porukan läpi.
Ovatko kaverijuhlat vai sukua+kavereita-juhlat? Jälkimmäiset voivat karkoittaa kavereita. Tuntevatko kaverit toisensa? Kaikki eivät halua juhliin, joissa eivät tunne muita. Onko tulijoilla lapsia? Saavatko lapset tulla juhliin? Hoitoa voi olla vaikea järjestää, jos ovat aikuisjuhlat. Toisaalta lapsettomat eivät halua välttämättä lapsijuhliin. Ovatko juhlat hankalassa paikassa?
mulle kävis varmana noin kanssa. En halua pitää mitään synttäreitä itselleni.
Kuka juhlii kolmekymppisiä? Sä varmaan pitäisit valmistujaiset ATK-kurssilta :)
Silloin ihmisillä on yleensä menoa.
jos järjestät kemut äitienpäivänä, valmistujaispäivänä tai ihan vaan kesäviikonloppuna ni aika monella on kaikenlaisia menoja sillon. koitappa vaikka vaihtaa päivämäärää, jos sekään ei auta peiliin kattominen saattaa paljastaa paljon :)
sitä tekee itsestään mielenkiintoisemman ihmisen, jonka juhliin viitsitään tullakin? Ei ap.
IKINÄ ei ole aihetta juhlia.
Huhuu, missä ap? Ihme ettei ole tullut kommentoimaan? Yhden lauseen aloituksen perusteella vähän vaikea lähetä spekuloimaan. Tällaiset aloitukset on tylsiä, että pitää nyhtää jokaista detaljia erikseen.
Reippaasti vaan soittelemaan vieraslistaa läpi, ihmiset ei tajua ilmoitella...
Toivottavasti juhlat on onnistuneet, oli vieraista sitten kolme tai kolmekymmentä, hyvää syntymäpäivää!
Olin juuri viime viikolla kaverini synttäreillä. olin vähällä olla menemättä, mutta menin kuitenkin. Onneksi menin, sillä paikalla oli minun lisäkseni yksi tyyppi. Kutsuttuja oli varmaan ainakin parikolmekymmentä. Kaikesta huolimatta meillä oli mukava ilta ja toivon, että hän jaksaa kutsua vielä joskus myöhemminkin.
Olen kyllä tosi pahoillani 30 vee juhlien järjestäjän puolesta, mutta kannustan kans soittamaan kutsutut läpi. Olen itse aina juhlia järjestäessäni taktikoinut niin, että olen sitouttanut muutaman tyypin järjestyihin. Silloin se ei tunnu niin pahalta, jos kaikki eivät tule tai tulee sellaisia "autoilevia" "en voi olla kuin hetken " -tyyppejä. Tsemiä ja kerro, miten homma etenee!
miehetkään muuten käy kavereittensa synttäreillä tai muissa bileissä vaan lukevat illat ja viikonloput satuja lapsille? Eikä niitä edes huvittaisi mennä?
saa lastenhoitajaa juuri koskaan. Eipä ole enää tullut kutsujakaan viime aikoina...
t. yh
Jos järkkää juhlat niin järkkää sitten ja toivottaa kaikki tervetulleeksi. Sehän on mukavaa ja rentoa. Mutta se, että pitää viikkoja etukäteen tietää oma ohjelma, lasten sairastamiset, miehen työvuorot jonkin yhden tietyn illan osalta, niin se on rasittavaa. Sitä sitten varmuuden vuoksi sanoo ei, kun ei voi olla sataprosenttisen varma, että juuri silloin pääsee lähtemään.
koskaan käyttänyt pitopalvelua tai vuokrattavaa tilaa? Siis sinä ilmoittautumiskulttuuria päivittelevä. Pitopalvelulle pitää valitettavasti ilmoittaa pääluku etukäteen ja yleensä hinnoittelu menee pääluvun mukaan. Eli ilmoitat 30 vierasta ja 3 tulee, niin vähän kyllä pännii maksaa 30x 20 euroa...
ilmoitatutumisaikaa oli 2 viikkoa, voisivatko olla unohtaneet.
Mitä teen ainakin pitää pitopalvelu perua(tai siis sieltä syötävät) varattua juhlapaikkaa ei voi perua tai ainakin pitää maksaa.
Ilkeiskö soitella ihmisille ja kysellä?