Mitä tekisit? Katkaisisitko välit?
Meillä oli tänään tuttavat lapsineen grillaamassa. Minä olen perheen äidin tuntenut 3 vuotta, leikki-ikäiset lapset on kavereita keskenään, miehet hiukan vieraampia toisilleen.
Skoolasimme kuohuviinillä vapun kunniaksi, mutta muuta alkoholia ei ollut tarjolla. Ihmettelin miten perheen äiti oli niin ylihilpeä. Menimme laittamaan grilliin lisää ruokaa tulemaan, kun tämä nainen tarjosi mulle "tötsyjä" eli ilmeisesti marisätkää? Sanoin, että en hyväksy aineiden käyttöä ja pyysin ihan lastenkin takia laittamaan sen sätkän pois. Tuli aika vaivautunut tunnelma. Hetki vielä grillailtiin ja juteltiin, sitten lapset alkoivat väsymään ja he lähtivät kotiin.
Mulle tuli ihan yllätyksenä toi äidin pössyttely. Kiltin ja tavallisen olinen reilusti 30v nainen. En tiedä miten suhtautua. Ihan kiva hän on ollut aiemmin, mutta nyt tuntuu, että en halua enää tavata.
Kommentit (8)
Taitaa pössyttelijä-äiti kulkea takakautta kotiinsa jatkossa.
Mutta ei ollut asiallista rueta tössyttelemään toisen kotona ja vielä, kun oli lapsiakin.
Siis alkoholia meillä käytetään kyllä ehkä liikaakin, ja varmaan olis ollut tarjolla myös vappubileissä.
Mut mun on vaikea suhtautua neutraalisti pössytteluun, kun en itse hyväksy huumeita missään muodossa.
nyt elämänsä ekan kerran sitten huumesätkän. Jotain käytettyjä ruiskuja olen joskus jossain puistikossa huomannut.
mutta voi olla, että tämä äiti ei välttämättä halua enää pitää yhteyttä sinuun reaktiosi takia. En tosiaan kannata uumeita mutta ei noin tiukkis tarvitse olla.
ja tarjoutua kastelemaan viljelyksiä, kun naapurit ovat lomalla.
Anna toisen tötsytellä, sano toki kuitenkin ettei tekisi sitä enää kotonasi. Oli aika törkeää pistää pössytellen kotonasi, kun ei sen paremmin tiennyt suhtautumistasi asiaan. Olisi aikuinen ihminen voinut odottaa kotiin asti.