Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla oli mies mukana synnytyksessä?

Vierailija
29.04.2010 |

Minulla ei ollut kummallakaan kertaa.Eipä ollut tarvettakaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli henkinen tuki.

Vierailija
2/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli se mustakin kivaa, että oli seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asianmukaista, että mies oli mukana myös synnytyksessä. Näkisin miehen myös eräänlaisena äidin "puolustajana" eli jos asiat alkaa mennä pieleen, niin äiti ei ole ainoa perheen edustaja paikalla, vaan siellä on joku selväjärkinenkin, joka pystyy keskustelemaan hoitohenkilökunnan kanssa tilanteesta.

Vierailija
4/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä miehen pitää nähdä se mitä äiti joutuu kokemaan että se ymmärtää ja myös se luo paremman isä/lapsi suhteen,tää siis mun mielipide.ja tottakai se henkinen tuki,en olis yksin pärjänny,tai en ainakaan ni hyvin

Vierailija
5/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rakasta miestäni en ehkä olisi kestänyt noin hyvin kuin hänen tuellaan kestin. Ihaninta oli kun mieheni sanoi synnytyksen nähtyään, että osaa taas arvostaa naisia enemmän ja kunnioittaa koska kovin moni mies ei tuollaista kestäisi

Vierailija
6/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli turvana ja tukena. Onneksi, sillä muuten hätäsektion jälkeen vauva olisi ollut yksin, kunnes minä heräsin..

Vierailija
7/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana omien lasten synnytyksessä. En minä olisi häntä tarvinnut siellä, mutta ei olisi tullut mieleenkään kieltää miestä olemasta paikalla kun syntyy hänen lapsensa.

Niin ja olihan se kiva, että oli seuraa kun supistusten odottaminen joka kerta oli aika tylsää.

Vierailija
8/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitohenkilökunnan armoille. Kaksi synnytystä takana ja onneksi oli joku jolta kysyä, että mitä se kätilö sanoikaan, kun ei oikein oma järki ja muisti siinä tilassa niin luistanut. Ja en halunnut jäädä yksin siihen huoneeseen ja tuntui turvalliselta, että on joku koko ajan huoneessa..

Vierailija
9/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kyllä mistään hinnasta halunnut olla poissa ja hyvä niin. Ekalla kerralla tarvitsin paljon tukea ja hän oli siinä loistava. Tokalla kerralla hätäsektio ja lapsi teholle ja oli siis lapsen tukena ja turvana ekat päivät, kun itsekin olin teholla.

Vierailija
10/10 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi miehestä oli suuresti apua synnytyksessä pitämässä seuraa. Tylsää olisi tullut muuten. Lisäksi hieroi paljon selkää, joka helpotti kipuja. Synnytyksen jälkeen olin niin väsynyt, että oli mukavaa, että lapsi pääsi isänsä syliin, kun itse en jaksanut kannatella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi