Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannunko mä turhasta..

Vierailija
29.04.2010 |

Olin miehen työpaikalla äsken ja sinne tuli miehen kaveri myös kahville. Mies sanoi mun kuullen kaverilleen, että "hei kantsii jäädä vielä tänne, kohta tulee yks *****, sillä on vitun hyvännäkönen muija, joku 18-vuotias, mistähän se on senkin bongannut"..

Mies syyttelee mua usein mustasukkaisuudesta, mutta ei minusta tuollainen ole vaan hyvää käytöstä MUA kohtaan, siis mun kuullen..varmasti tietää, että en tykkää tuollaisesta ollenkaan..Ja sanoo kyllä usein paljon pahempiakin asioita..eikä tässä muutenkaan ole häävisti mennyt ja mies on mua pettänytkin ja yritän jotenkin luottamusta saada takaisin.

Mutta, onko teistä tuollaiset puheet ihan OK puolison kuullen? Itselleni ei tulisi mieleenkään..

Kiitos..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "sillä on varmaan mukana uus muijansa, joka on ihan vitun hyvännäköinen.." Jos ihmettelitte lausetta..

Ap

Vierailija
2/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ei kuulu saada "jotenkin" luottamusta takaisin, vaan sun miehen kuuluu ansaita se takaisin. Jos miehesi haluaa olla uhdessä niin hänen kuuluu tehdä kaikkensa luottamuksen saavuttamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo lause edes liittyy sinuun saati että siitä loukkaantuisit.

Vierailija
4/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis, noin ei sanota

Vierailija
5/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä en ymmärrä tuollaista idioottimaista käytöstä..ja loukkaannun. Ap

Vierailija
6/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsetuntosi on huono.

Vierailija
7/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä saanut lytättyä itsetuntoni aika alas..kuten huomaatte. Ap

Vierailija
8/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joudun kokoajan pelkäämään että mies vilkuilee muita ja vielä kun sen noin avoimesti mun kuullen esittää.

Ap

Vierailija
9/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pettänytkin?

Vierailija
10/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se että se kommentoi jotakuta kauniiksi tarkoita, että se vilkuilee muita... Aste-ero.

Ja milläs sinä sen estät, jos niin tekee? Vain omaa käytöstäsi voit hallita.

Vierailija
11/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ok. Miten on - loukkaannuitko mielestäsi siksi, että mies mainitsi jonkun toisen olevan hurjan hyvän näköinen vai siksi, että huomautus ei sopinut mielestäsi tilanteeseen?

Mietipä sitä.

Sillä me kaikki sanomme joskus asioita, jotka sopivassa yhteydessä ovat mitä sopivimpia ja sopimattomassa yhteydessä osoittavat vain, että sanojalla ei ole hajuakaan luontaisesta tilannetajusta.

Kärjistetysti voisi sanoa:

* yksin kotona ollessaan sopii piereskellä ja kaivaa antaumuksella nenäänsä tai haroa haaroväliään

* vihaisena sopii miettiä itsekseen, mitä kaikkea syytäisi raivonsa kohteelle

* parhaimmalle kaverille voisi kuvitella kertovansa niin hurjimmista kuvitelmistaan kuin siitäkin, miten opiskeluaikojen Pekka Pöntiäinen se vaan komistuu vanhetessaan, niin että pelkkä Pekan katsominenkin räjäyttää pikkupöksyt litimäriksi

Mutta ihmisiksi meidät tekee se tosiasia, että säilytämme tilannetajun ja tiedämme, miten toimia julkisissa tilanteissa.

Miehesi toimi härskisti, eikä ole ihme, että sinua harmittaa. Hän ei ottanut sinua tasavertaisena ihmisenä huomioon ja samalla loi tilanteen, jossa hänen työkaverinsakin saattoi nolostua. Jos työkaveri vähänkään tietää, mikä on soveliasta ja mikä ei.

Ratkaisu voisi olla, että ilmoitat miehellesi jyrkästi, että hänen käytöksensä on mielestäsi ala-arvoista etkä suostu elämään elämää, jossa joudut koko ajan miettimään, milloin miehesi taas harhautuu ylilyönteihin. Ehkä sinun on selvitettävä hänelle, että se, mitä hän puhuu kavereineen, on hänen oma asiansa; sitähän et pääse tarkastamaan - sinun seurassasi voit vaatia sivistynyttä käytöstä.

Miehesi tulee suuttumaan vaatimustasi, mutta jos hänessä on yhtään miestä, hän jää miettimään sanomaasi ja jos vain pysyt tiukkana, hän muuttaa toimintatapaansa -.

Vierailija
12/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän vauvani isästä ett se kuolaa naisia.siks olenkin henkisesti sinkku...kattelen miehii;)paskaa käytöstä tuo.eroisin sinuna tuosta ukostas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä