Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selittäkää mun uneni!

Vierailija
28.04.2010 |

miksi olen viimeaikoina useampaan otteeseen nähnyt omituisia unia, joissa aina olen jossain koulussa ja etsin vessaa. en millään tahdo löytää ehjää vessaa, aina on ovi rikki, pytty halki, vettä lattialla tms. lopulta löydän ehjän kubiikkelin jostain poikien puolelta, mutta sielläkin on tyttöjä. ja ovi on kuitenkin rikki siinä vessassa eikä ole paperia. aika usein viemäri on myös tukossa.

ällöttävintä on, että nyt viime aikoina lopulta sen vessan löydettyäni ja asian hoidettuani huomaankin oman isäni tai mieheni olevan samassa huoneessa ja joskus pytty on tulvinut mieheni päälle..joskus olenkin ollut riu'ulla asioillani ja kaikki onkin räiskynyt isäni päälle.

olenko aivan sekaisin? miksi ihmeessä näen tällaisia unia ja mitä ihmettä ne tarkoittavat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyökkipsykologina arvaus olisi, että tunnet ehkä alitajuisesti syyllisyyttä. Kohtelet läheisiäsi omasta mielestäsi huonosti, mutta olosuhteiden pakosta? En tosiaan tiedä, mut näin tuli mieleen =)

Vierailija
2/4 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia kun näkee niin on vaan ikävä niitä, ja älä hirveesti jää miettimään, jos sulla oli vaaan yöllä vessahätä, mutta et siihen herännyt vaan näit siitä unta =DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli paljon vastaavia unia, kun imetin. Välillä en ollut edes varma, näinkö unta vai olinko vain sekaisin. En koskaan ole myöntänyt tätä kenellekään, mutta minun kohdallani oireet loppuivat samalla, kun lopetin imettämisen.

Vierailija
4/4 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenhän nämä asiat liittyvät toisiinsa...ällöttävää öisin aina niitä paskaunia nähdä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän