Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minun loppu elämäni oikeasti tätä?

Vierailija
27.04.2010 |

Petin miestäni vuosi sitten, tietenkin mies suuttui kun kuuli asiasta, mutta kuukauden mietittyään halusi kuitenkin jatkaa minun kassani. Minäkin halusin jatkaaa mieheni kanssa, koska rakastan häntä ja meillä on yhteinen perhe. Päätin siis unohtaa toisen miehen ja yrittää olla mahdollisimman hyvä vaimo miehelleni.

Missään vaiheessa en todellakaan ole kuvitellut, että kaikki palaisi ennalleen ja mies unohtaisi toisen miehen noin vain. Eihän minulla ole oikeutta vaatia häntä unohtamaan, sitä että petin häntä ja loukkasin pahimmalla mahdollisimmalla tavalla. Enkä pyydäkään häntä unohtamaan. Mutta luulin että hän haluaisi antaa anteeksi, koska halusi jatkaa kanssani. Luulin että hän todella tarkoitti jotain kun sanoi rakastavansa minua. :((

Mutta anteeksi annosta ei ikävä kyllä ole tietoakaan, mieheni kohtelee minua kuin kynnysmattoa. Haukkuu, vähättelee ja koettaa kaikin keinoin tehdä minun oloni mahdollisimman pahaksi. Jokaisessa riidassa vetää esiin minun syrjähyppyni, se on kai hänen ikuinen aseensa...:( Välillä minusta jopa tuntuu, että en enään edes tunne tuota miestä, tuntuu kuin hän olisi joku täysin outo ihminen, ei minun mieheni.

Nykyään voin vain muistella sitä miestä, joka mieheni oli ennen, hellä, rakastava ja anteeksiantava, sellaisen miehen minä nain...

Ja kyllä tiedän tehneeni väärin kun petin miestäni, ja olen itsekin kärsinyt siitä. Tosiasia kuitenkin on että tein yhden virheen, satutin miestäni kerran. Täytyykö minun tosiaan kärsiä yhdestä virheestä koko loppuelämäni? Eikö minulla todellakaan ole oikeutta lähteä pois tästä suhteesta ja koettaa löytää onni uudelleen? Onko oikein että kärsin virheestäni koko elämäni?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä. Ja vaikee on antaa anteeksi, kun ei se pelkkä sanominen mitään muuta. Sitten kun se pettää sua, voitte olla tasoissa. Itte sun pitäs miettiä millasen elämän haluat, ja muuttuuko teidän suhde paremmaksi, sinuna en jäisi kauaksi asiaa miettimän, yks elämä ihmisellä.

Vierailija
2/2 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yhdessä keskustella teidän suhteesta, missä nyt mennään, miksi tähän on tultu ja myös siitä mikä johti alun perin pettämiseen. Mitä toivotte tulevaisuudelta.

Teit kuitenkin viisaasti kun kerroit pettämisestä. Valheessa se vasta on tuskaista elää ja se tulee näkymään omassa käyttäytymisessä. Jos mies ei ole riittävän kypsä ja yritä aidosti muuttua, ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme