Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte mun tilanteessa?

Vierailija
26.04.2010 |

Ollaan oltu miehen kanssa naimisissa 2 vuotta ja 2 pientä lasta. Ennen naimisiinmenoa seurusteltiin 2½v. Mulla on salaisuus mitä en uskalla kertoa miehelleni tai en tiedä kannattaako.

Mieheni luulee että olin ihastunut häneen ennen seurusteluamme sillä laitoin hänelle yhden kerran viestiä että olisin kiinnostunut. Todellisuudessa tapautui näin: olimme kaveriporukalla pelaamassa pullonpyöritystä ja minulle tuli tehtäväksi lähettää nykyiselle miehelleni tällainen viesti. Mies olikin sitten innoissaan ja aloin harkitsemaan häntä ja ajattelin että vois olla miehenkiintonen tyyppi mutta en ollut missään tapauksessa ihastunut. No me päädyttiin seurustelemaan seuraavana päivänä! :D Tästä en siis ole koskaan kertonut miehelleni. Joskus tämä vaivaa minua ja mietin että kun moni ystäväni tämän tietää että mitä jos tämä joltain joskus lipsahtaa (ystäväni ovat luvanneet pitää suunsa kiinni) ja mieheni saa tietää enkä ole itse kertonut! Toisaalta jos kerron niin romahtaako hänen romanttinen kuvitelmansa että olin hänestä kiinnostunut :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatka elämääsi niin kuin ennen. Mennyt on mennyttä ja elä nyt.

En tiedä minkä ikäinen olet mutta tuo tuntuu aika lapselliselta jos vaikka pilaat koko perheen elämän jollain vanhalla "typerällä " jutulla.

Ajattele nyt että sinulla on lapsia!

Vierailija
2/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää muka vaikuttaa provolta? Ei todellakaan oo. En vaan tiiä miten vakuuttasin teät :D Kuulostaako tää sit lapselliselta vai mitä?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jollekin ihan idiootille olisit laittanut viestiä, vaikka pullonpyörityksessä joku olisi niin vaatinut. Jajos jo seuraavana päivänä alkoi seurustelu, niin onhan sulla jotain kiinnostusta ollut.

Vierailija
4/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin myös sitä että voisiko hän jotenkin verisesti loukkaantua tästä salailusta. Olisi varmaan pitänyt kertoa totuus jo suhteen alussa, mutta aina ajattelin et sit ku ollaan kihloissa/naimisissa.. mut aina se on sit jääny kertomatta sen pelon takia että hän loukkaantuu.

Vierailija
5/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kertoisin. Mun miehelle tuollaisella tiedolla ei enää suhteen tässä vaiheessa olisi minkään valtakunnan merkitystä. Todennäköisesti nauhrahtaisi ja toteaisi että hyvä että jouduit laittamaan sen viestin.

Vierailija
6/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin kauheaa ole, jos nyt ei ala miettiä tarkemmin sitä, miten suhde on saanut alkunsa (kait tästäkin tietysti voidaan olla eri mieltä), koska se on ollut lähinnä toisen tunteilla leikkimistä (joskaan ei vakavaa sellaista).

Olen aika jäävi sanomaan mitään, koska itse lähdin mieheni kanssa ulos (hän lähetti viestiä urkittuaan numeroni yhteiseltä tuttavalta) vain paremman tekemisen puutteessa =D Olimme tunteneet toki pidemmän aikaa jo, tosin emme kovin hyvin. sattui sitten niinkin kummallisesti, että mielenkiintoni heräsi ja yhdessä ollaan, ensimmäistä yhteistä lasta odottaessa =) Kuulin vasta jälkeen päin, että mies oli ollut minusta kiinnostunut jo pidemmän aikaa, mutta ei ujouksissaan uskaltanut tehdä aloitetta. Jos tuon olisin tiennyt, tuskin olisin ihan huvin vuoksi suostunut ensimmäisille treffeille.

Vierailija
7/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis on ollut kiinnostusta mutta en oo ollu ihastunut. Et esim. mies ei koskaan ollu mun mielessä. Saattaa olla et mies ottais tän paljastuksen hyvinkin mutta en voi tietää! Nekin tilanteet on monesti vaikeita kun mies haluaa puhua ihastumisesta jne. Oon aina kiusaantunu niissä tilanteissa.

Vierailija
8/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että olit miettinyt häntä myös romanttisessa mielessä muttet ollut varma oliko se ihastumista.

Vierailija
9/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mun mies suuttuis? mitä ootte mieltä? -ap

Vierailija
10/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitat vaan hänen mielensä.Vai haluaisitk itse kuulla vastaavaa? Kasva aikuiseksi.

Vierailija
11/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi siis vaieta -ap

Vierailija
12/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tuntuu aika viattomalta salailulta mut onko miehelle kui paha jos tää joskus tulee joltain toiselta ilmi? tästä tietää noin 7 ihmistä joista osan kanssa en ole enäää tekemisissä.

Vierailija
13/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä kerro. Et sinäkään haluaisi tietää, jos se ei ois koskaan vaikka pitäny sun hiuksista tms.

Vierailija
14/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen kuulu 14-vuotiaiden elämään?

Mitä sitten vaikka miehesi saisi tietää? Onko suhteenne tosiaan niin epävakaalla pohjalla, että se kaatuisi tuollaiseen mitättömään seikkaan menneisyydestä??? Eikö tuollainen asia ole enemmänkin sellainen mille nauretaan yhdessä kun joskus muistellaan menneitä?

Vierailija
15/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki näyttää olevan eri mieltä tästä asiasta. Mistä voin tietää kumman puolelle mun mies kallistuis? Siis en tod usko et suhde tähän kaatuu mut pelkään et tää hajottaa mun miehen romanttisen kuvitelman.

Vierailija
16/16 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vaiti ja jos asia tulee jotain kautta joskus ilmi, täytyy vain kohdata tilanne sit. Selittää vaan miehelle et en nähny syytä kertoa totuutta, kun kuitenki olin ite tyytyväinen et jouduin lähettää sille viestin ja et ois hyvä jos hän luulisi minun olleen ihastunut. Et miks turhaan olisin pilannut sen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan