Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rankasin itseäni ja katsoin Maija Vilkkumaan esityksen

Vierailija
26.04.2010 |

Päätin että nyt katson alusta loppuun, yleensä vaihtuu kanava jos tuo eukko on telkassa määkimässä.

En voi käsittää hänen suosiotaan.

Tuli mieleen lammastarha ja pikkuoravat.

Näytti olevan Heikillä pokassa pitämästä seuraavassa spiikissä kun Vilkkumaa lopetti. Itse annoin aplodit sille että biisi päättyi ja tuskallinen rangaistus oli ohi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenään honottaa ja mäkättää. Olisi laulunopettajalle työsarkaa.

Vierailija
2/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Suomen parhaimmistoa. Ei nyt heti muu mieleen parempaa. Tekstit on erityisesti niin upeita, että harva pystyisi kirjoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen,että vain taiteelliset ihmiset ymmärtävät Maijan musiikkia ja hänen upeaa ääntä sekä lahjakkuuttaan. Mulla nousi iho kananlihalle upeasta karismasta jota hänellä on ja voin vaan ihmetellä kuinka hän osaa kirjoittaa noin hienoja kappaleita,ei mitään valtavirran shittiä,kiitos Maija,olet ihana :)

Vierailija
4/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen,että vain taiteelliset ihmiset ymmärtävät Maijan musiikkia ja hänen upeaa ääntä sekä lahjakkuuttaan. Mulla nousi iho kananlihalle upeasta karismasta jota hänellä on ja voin vaan ihmetellä kuinka hän osaa kirjoittaa noin hienoja kappaleita,ei mitään valtavirran shittiä,kiitos Maija,olet ihana :)

en pystynyt kuuntelemaan sanoja ollenkaan kun määkiminen sattui korviin.

Minä taas uskon niin että epämusikaaliset kuulee Maijan musiikin hyvänä. On hyvä että kaikille löytyy jotain mistä pitää. Jatkossa vaihdan kanavaa. Oletin että olisi kehittynyt parempaan suuntaan mutta samaa tuubaa kuin ennenkin.

Vierailija
5/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vain että on jäänyt junnamaan paikalleen eikä uusissa kappaleissa ole mitään uutta.

Vierailija
6/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala lauluääni ja kappaleet jotain ihme teiniangstia.Uppoaa varmaan hyvin alle kaksikymppisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi