Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako nainen olla tyrkky??

Vierailija
25.04.2010 |

Mä HALUAN NIIIIIN paljon yhtä varattua miestä!! Ollaan pantu jo kerran ja säädetty ties mitä.. Nyt laitoin viestin, että on vapaa vkoloppu.. noh hänellä ei :( Saako vielä yrittää vai ollenko jo säälittävä?? Mä vaan HALUAN sitä NIIIIIN paljon, että pää halkee jos en saa :(

Miehet kertokaa miten teiltä sais.. saako olla tyrkky?? onko hyvä vai paha jos kerron hänelle kuika paljon häntä haluan?? kyse on siis ainoastaan seksistä!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut pystyvät vastaamaan tähän asiallisesti, mutta multa meinaa lentää laatta.

Vierailija
2/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun itse olet löytänyt sen oikean, niin nyt oikea tapa tarjoutua varatulle on aivan sama kuin muiden sinkkunaisten tapa tarjoutua tulevalle miehellesi.

Myös säädöt ja panot tavallaan 'periytyvät' tulevaisuuteesi. Rakennat juuri nyt tulevaisuuttasi valinnoillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään pahaa, jos puhut tunteistas. Vaadi myös miehen puhua omistaan. Toisaalta tää mies saattaa tehdä sulle saman, mitä tekee nykyselleen.

M34

Vierailija
4/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu nyt hetkeksi alas ja mieti asiaa.

Tyydytä itsesi käsin ja mieti asiaa uudelleen.

Jos vielä tekee mieli tätä varattua miestä, niin mieti, miltä sinusta tuntuisi jos oma miehesi lähtisi jonkun vonkaavan naisen pillua panemaan.

Mieti, mieti, mieti!

Vierailija
5/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva mies. Kuljen sinne, minne kyrpä näyttää. Silti olen sitä mieltä, että sinun olisi syytä lopettaa nuo puuhailut.

Hanki joku vapaa pano. Voit tehdä ison vahingon, jos panosi avioliitto hajoaa.

Vierailija
6/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta mitenkään kantaa itse tilanteeseen, tykkään että nainenkin saa olla tyrkky. Eli mulle kelpaisit. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi