Kyläpaikan 4-vuotias tyttö käyttäytyi
miestäni kohtaan todella tungettelevasti. Koko ajan halusi jutella mieheni kanssa, ja kiehnäsi kyljessä. Mistä tällainen kertoo? Ei ollut kiinnostunut muista aikuisista.
Kommentit (19)
mutta on jollain tavalla lapsen mielestä mukava. Ehkä jopa ihastusta ilmassa.
Meillä, vaikka lapsilla aktiivisesti lasten elämässä oleva isä, ehjä perhe ym asiat kunnossa, tyttö on todella kummisetänsä perään. Ei nähdä välimatkan vuoksi kovin usein, mutta aina nähdessä istuu sylissä, seuraa joka paikkaan, kertoo kaikki asiansa. Suloista.
luuletko,että miehesi lankeaa siihen 4-vuotiaaseen??
4-vuotiaana ihastunut aikuisiin miehiin! Niin julkkiksiin kun tuttavaperheiden miehiinkin.
tykkää joistakin noin, muttei kaikista. Ehkä 2-3 vähän vieraammasta tykkää noin. Joku heissä vetoaa, just se ettei tunge on yksi juttu. Siksi ovat miehiä, kun naiset tuppaa olemaan tyrkympiä itse.
4-v testaa myös omaa viehätysvoimaansa, joten saattoi vaikka ihastua. Ja mietityttää nämä naimisiinmenot ja muut. Mäkin muistan että 5-v sanoin menevääni isona naimisiin erään perhetuttumme kanssa, tykkäsin hänestä vaan niin heti.
Muistan että kun kummityttönikin tuossa iässä tapasi mieheni eka kerran, hänkin ihastui häneen heti ja kiehnäsi ja kulki perässä. Se jollain lailla kuuluu ikään.
Siis mietitkö sinä tuollaisia asioita oikeasti? Ja ne vaivaavat sinua? Että mikähän on 4-vuotiaan motiivi, jos haluaa tutustua mieheesi?
Pitäiskö nyt ap:n mennä käymään jollain mielenterveyden ammattilaisella ja kysyä häneltä. Kun alkaa olla sen verran paranoidia käytöstä. Hanki apua, ennenkuin vajoat vielä syvemmälle noihin keloihisi.
Jos lapsi noin käyttäytyy, pitäisi kyllä vanhempien puuttua asiaan. Todella kummallista käytöstä pikkutytöltä. Liekö kotona se isä enemmän kuin tärkeä, hyhhyh..
palomies mun tyttö varmaan kiehnäis sitä. Sattuu tuo palomies Sami olemaan idoli.
jotka näette kaikessa jotain viitettä pedofiliaan. Teillä on ihan totta aika vaikeita harhoja.
Ihan normaalia on että tuon ikäiset "ihastuvat". Oletko ap mustis?
Minulla oli naaapurin tyttö hoidossa ja poikakin, kiintyivät minun mieheeni. Kun kävi ruokatunnilla syömässä kotona,oli yksityisyrittäjä. Kun mies heittäytyi ruokailun jälkeen lepäämään ja lehteä lukemaan . Niin kaikki lapset hyppäsivät kainaloon,oma mukaan lukien. Eikä siinä ollut mitään outoa meistä ,mies tykkäsi lapsista ja lapset hänestä. pitää olla tosi sairas jos tuommoista kuvittelee.
että oikein 4-vuotias teki noin....ootko tosissas?Hae apua itselles...
Tytön käyttäytyminen vaikuttaa ikätasoon kuuluvalta, aivan normaalilta. Ja ap:n ei todellakaan...
Jutteli? Tsiisus, hoitoon heti. Perverssi on.
Tuli kylkeen kiinni? Aivan sairasta, lähes raiskaus. Sterilisaatio ja lopuksi ikää psykiatriselle.
Nyt te pari kirjoittajaa: hakeutukaa hoitoon. Teillä on harhoja, näette jonkunsortin demoneita siellä missä niitä ei ole. Lääkitys on saatavissa.
on ollut ihastunut kaikkiin tätiensä miehiin, viimeisimpänä minun mieheeni. Oli jotain kahdeksan, kun "tunnusti" minulle olleensa häneen ihastunut ja on vähän vieläkin. Kysyi sitten jotenkin vielä, miksei voisi mennä tämän kanssa naimisiin. Yritä siinä sitten vakavalla naamalla lapsentasoisesti selittää, miksi se ei nyt oikein käy :D
Nyt on 11 v. ja jo parisen vuotta kaikki miespuoliset on ollut ihan hyiyökkamalia. Että eiköhän tuo(kin) vaihe ihan normaalia ole.
Jutteli? Tsiisus, hoitoon heti. Perverssi on.
Tuli kylkeen kiinni? Aivan sairasta, lähes raiskaus. Sterilisaatio ja lopuksi ikää psykiatriselle.
Nyt te pari kirjoittajaa: hakeutukaa hoitoon. Teillä on harhoja, näette jonkunsortin demoneita siellä missä niitä ei ole. Lääkitys on saatavissa.
Luin sun viestiäsi aivan väärin, sori!
:D
useastikin, etenkin ennen omia lapsia. En mitenkään erityisesti tykkää vieraista tai tutuistakaan muiden lapsista (siis siinä mielessä että heitä sylittelisin ja jaksaisin kuunnella loputtomia) mutta jostain syystä tai ehkä juuri siksi kun en mitään kontaktia ottanut isommastakin porukasta aikuisia liimautuivat lapset aina heti mun kylkeen. Enkä sitä ajattele että lapsissa mitään vikaa olisi, eiköhän tuo nyt ole aika normaalia. Ennemminkin vikaa on siinä kun vanhemmat eivät puutu ja jo jossain kohtaa käske pois...
4-vuotias ei nyt ihan vielä ymmärrä mikä on tungettelevaa eikä ymmärrä etikettisääntöjä...