Mikä astiasarja on suosikkisi?
Kommentit (18)
mutta oma suosikkini on Arabian Lumi. Se on niiiin kaunis ja sopii arkeen ja juhlaan. Pinta kiiltelee kauniisti esim. joulupöydässä kun on melkein pelkkää kynttilän valoa. Toisaalta tosi raikas kesällä värikkäiden servettien kanssa. Mulla on Lumea paljon, mutta yhä puuttuu mm. isot syvät lautaset ja teekuppeja.
Ovat ajattomia, klassisen kauniita ja sopivat moneen tilanteeseen ja tilaisuuteen.
Myös Iittalan Tsaikka-lasit ja Ultima Thule -sarja ovat kauniita, niissä on juhlavuutta ja sopivasti särmää.
erivärisinä,valkoista,ruskeaa,turkoosia.
Ja Taika,sinisenä ja punaisena.
Teemat, Arctikat sun muut. Puhumattakaan Pentikin rumista astioista.
Eikö teillä oikeasti ole mitään makua?
Helppoa massakamaa syötetään helpoille massa-asiakkaille. Voi yrjö!
Teemat, Arctikat sun muut. Puhumattakaan Pentikin rumista astioista.
Eikö teillä oikeasti ole mitään makua?
Helppoa massakamaa syötetään helpoille massa-asiakkaille. Voi yrjö!
Niin mikä se sun uniikki maku sitten on?
Ajaton, linjakas, selkeä, kaunis muoto (varsinkin matalat lautaset). Ja valkoisen sopii niin arkeen kuin juhlaan eli ei tarvetta muulle astiastolle.
Minäkin haluan kuulla mitä superhypermaksiultrauniikkia sulla on kaapissa?
on Lumi käytössä. Häälahjaksi saatiin ja päivittäin käytetään. Sopii arkeen ja juhlaan. Ja jos rikki menee niin ei tarvii mihkään UNIIKKI-kauppaan lähteä, Prismasta saa tilalle uusia osia! :)
tulleet peruskäyttöastioiksi. Kauniita ja ihania astioita kerätään hartaudella ja käytetään nautiskeluhetkiin. Tietenkin, jos nauttii esteettisyydestä, jotkut nauttii käytännöllisyydestä. W&B:n astioista tykkään, mutta eivät ole mun budjetin tavoitettavissa. En ole vielä siten valinnut, mitä keräisin. Ehkä sitten, jos mies kosii ja pidämme häät, niin valitsen häälahja-astiastoksi jonkun.
Sinivalkoinen ja kaunis jugendmalli
tulleet peruskäyttöastioiksi. Kauniita ja ihania astioita kerätään hartaudella ja käytetään nautiskeluhetkiin. Tietenkin, jos nauttii esteettisyydestä, jotkut nauttii käytännöllisyydestä. W&B:n astioista tykkään, mutta eivät ole mun budjetin tavoitettavissa. En ole vielä siten valinnut, mitä keräisin. Ehkä sitten, jos mies kosii ja pidämme häät, niin valitsen häälahja-astiastoksi jonkun.
että ostatte ns. kakkosastiaston, koska tämä on niin hieno ja kallis ja vielä häälahjaksi saatu, että sitten kun on lapsia, niin ei uskalla käyttää kun rikki menee. Ja tämä kakkosastiasto on sitten jotakin Arabiaa marketin hyllystä ;)
Minä rakastan sitä, että astioissa on vaihtelua ja minulla onkin useita erilaisia astiastoja, mutta yksi on ylitse muiden - V&B Manoir. Sitä olen kerännyt varmaan 15 v ja en ole yhtään kyllästynyt. Syitä siihen:
* valkoinen - helppo vaihtaa tunnelmaa serviettien, koristeiden, liinan yms. avulla ja ruoka näyttää hyvälle
* laadultaan erinomainen ja hinnaltaan edullinen
* juhlava, mutta ei niin juhlava, että vaatisi aina pöytähopeat tai kristallilasit kanssaan
Muita kivoja on mielestäni mm. valkoinen Rörstrandin Swedish Grace ja V&B Tipo. Samoin tykkään Arabian erikoistuotannossa olleesta valkoisesta astiastosta, joka oli muotoilultaan sama kuin Myrna. Olisiko nimi Ax tai Axe?
Mut mä nyt tykkään vaikka mistä - vaikka Pentikin Hallastakin. On ihan erilainen vaan tunnelmaltaan.
alkuperäinen kiinalainen Chie Mirog.
makuni on hivenen romanttinen :) Ei toki ole arkikäytössä, mutta kauniita katsella. Ja joskus ja jouluna otetaan ihan käyttöönkin :)
Arkikäyttöön tykkäisin ihan Ikean Arv- sarjasta. Harmi vaan, että ruokalautaset on niin isoja ettei mahdu tiksikoneeseen.
ja Wedgewoodin Jasper Conranin pinstripe. Samoin tykkään Wedgewoodin monista muista sarjoista, tulee ihan kuninkaallinen fiilis jostain Yrjönaikaisista kupeista=)
Arkiastiasto on arabian arctikaa. juhla-astiastoa ei olekaan, ei ole vielä tullut sellaiselle tavetta. eikä tule.
Arctika menee kyllä tarvittaessa pöytähopeidenkin kanssa.
Valkea 24h, samalla moderni ja ajaton. Tyylikäs, hillitty.