nuorin nainen kenen kanssa olet ollut?
kuinka monta vuotta nuoremman naisen kanssa olet ollut sängyssä? tykkäsitkö?
Kommentit (62)
surustelin joskus aikanaan 9 v nuoremman kanssa. olin 30 ja hän siis 21. Ei mitään ihmeellistä tai erikoista tai mitään muutakaan, ihan normia verrattuna vaikkapa liki ikäiseeni.
Olen 33 vuotias naimisissa oleva ja minulla 22 vuotias hoito ja seksi on aivan upeaa, parasta ikinä. En ajattele ikää mitenkään erityisesti, mutta onhan se nuori hoikka vartalo kaunis, vaikka hänelläkin lapsia.
Panin 26-vuotiasta, eli ikäeroa 20 vuotta. Eipä se ollut sen ihmeellisempää kuin ikäistenikään kanssa.
Olin 43 ja tyttö oli 19. Vastoin odotuksiani hän oli erittäin luonnollinen ja vapautunut. Hän oli erittäin innokas ja omaaloitteinen kokeilemaan vaikka mitä. Ovatkohan nykynuoret paljon vapautuneempia seksin suhteen kuin 20 vuotta sitten?
M43
Ovatkohan nykynuoret paljon vapautuneempia seksin suhteen kuin 20 vuotta sitten? M43
vaikkakaan minulla ei ole kokemusta NOIN nuorista naisista mutta sellainen käsitys on tullut.
Olin 46 ja nainen 16.Seksi oli ihanaa.Olen nyt 48 ja tapailemme seksin merkeissä edelleenkin...
19 vuotias, minä olin 21. Eipä siinä juuri ikäeroa ollut. Hän oli kokeneempi tytttörakkaudessa kuin minä, joten hän se oli joka siinä tilanteessa vei.
N37
Minä olin 47 ja hän 19 ja ihan tajuttoman kaunis. Tykkäsin ja muistelen hymy korvissa.
oli kaksi kysymystä, joissa on kyse ihan eri asioista. ;)
Nuorin, jonka kanssa olen ollut, oli 16 vuotias, mutta itse olin vasta 15 tuolloin.
Suurin ikäero puolestaan on ollut reilut 21 vuotta, jolloin nainen oli 21 ja minä 42. Tykkäsin toki, mutta pidän seksistä ylipäätään, vastakumppanin ikä ei ole asiassa ratkaiseva tekijä, kunhan nainen on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa.
Itse olin silloin 40 ja tyttö oli 18 eli ikäeroa 22 vuotta. Kyllä se nuori liha aina kelpaa.
Hän oli 19 -vuotias nuori neitsyt. Todella ihana kokemus. Ihmeellistä kyllä, en ole ikinä kokenut vastaavaa seksiä kuin hänen kanssaan. Niin villiä ja estotonta.
Olin 22v ja tyttö 17v.
Fantasia toteutui alaikäisestä, vieläpä kaks kertaa, eka kerralla ulkona ja autossa toisella kertaa mun kämpillä.
Ei haitannu tytön lahna asenne. Päin vastoin, sain touhuta oman mielen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin 43 ja tyttö oli 19. Vastoin odotuksiani hän oli erittäin luonnollinen ja vapautunut. Hän oli erittäin innokas ja omaaloitteinen kokeilemaan vaikka mitä. Ovatkohan nykynuoret paljon vapautuneempia seksin suhteen kuin 20 vuotta sitten?
M43
Ällöttävä säälittävä vanha pervo oot. Ruttumuna. Kehtaatkin varastaa toisen nuoruutta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin silloin 40 ja tyttö oli 18 eli ikäeroa 22 vuotta. Kyllä se nuori liha aina kelpaa.
Oot sika, jolla mulkku aivojen tilalla. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 47 ja hän 19 ja ihan tajuttoman kaunis. Tykkäsin ja muistelen hymy korvissa.
Hän varmaan naureskelee nykyään miten surkea olit 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olin 22v ja tyttö 17v.
Fantasia toteutui alaikäisestä, vieläpä kaks kertaa, eka kerralla ulkona ja autossa toisella kertaa mun kämpillä.
Ei haitannu tytön lahna asenne. Päin vastoin, sain touhuta oman mielen mukaan.
Mitä tollanen pedofiili täällä rehvastelee. Syytteeseen sietäisi sut laittaa. Yöks
minä olin 18-19 v ja tytöt 14 15 16 17v ja kaikki neitsyeitä, ikähaarukka on vain ikähaarukka, noihin mahtuu todella monta ja silloinhan rautaa on taottava kun se on kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin 46 ja nainen 16.Seksi oli ihanaa.Olen nyt 48 ja tapailemme seksin merkeissä edelleenkin...
Niillä rajoilla että oot pedofiili. Häpeisit.
Tykkäsin kyllä. Olin silloin 35 ja nainen 18, olihan siinä mukava kiksi. :)