Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nextin sivujen käyttäjiltä kaipaisin neuvoa.

Vierailija
23.04.2010 |

En ole vähään aikaan käynyt ko. sivuilla ja nyt olisin ostanut taasen niitä hyviä säädettäviä farkkuja. Sivut olivat dramaattisesti huonontuneet. Mihin ovat kadonneet vai enkö löydä, ne tiedot lasten farkuista, joissa luki Adjusted. Onko se jossakin siellä tai onko jollakin muulla nimellä?

Mistä siis tiedän, että saisin lapselle tuollaiset farkut? Kiitos, jos joku pysty auttamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain farkuista sai valita erilaiselle ruumiinrakenteelle housut suoraan.

Vierailija
2/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isojen poikien farkuissa, kun en vaan löytänyt. :(

Hain suoralahkeisia farkkuja 140 cm kokoiselle. Tasan 11 kohdetta löytyi. En vaan näe siellä A-merkkiä missään.

Noi vartalomallit on ihan peestä. Laihinkaan ei ole koskaan ollut oikeasti laiha, siis tosi laihalle ei löydy mallia. Niin monta kertaa olen pettynyt niihin, että ei mene enää mulle kaupaksi. Yritin laittaa palautetta Nextin sivujen kautta asiasta, mutta enpä löytänyt paikkaa sillekään. Taidan lopettaa koko sivuston käytön.

Voiko joku vinkata, mistä muualta voisi EU-alueelta (en pääse tulliin, on liian kaukana) tilata noin 15 eurolla säädetyillä vyötäröillä farkkuja 140cm kokoiselle pojalle?

Kivijalkakaupoissa on turha kierrellä, kun siellä on vain ei oota näissä kokonumeroissa poikien hyllyissä. Mistä ihmeestä te muut laihojen poikien vanhemmat ostatte vaatteita 130-150 cm pojillenne? Onko jokin merkki, jota suositte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoja on noin 150 cm asti. Ja Gapillä on myös, ne on vielä kapeampia mutta niitä on tietty vähän hankalampi saada kun ne ei toimita eurooppaan.

Vierailija
4/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin nettikauppa myy Suomeen ja Ellokselta löytyy myös Espritin brand store. Itse ostan omalle laihalle pojalleni juuri Espritin housuja.

Vierailija
5/5 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minustakin Nextin sivut on uudistettu todella huonoiksi! Ennen olivat tosi selkeät, nyt tosi sekavat.

Taas "korjattu jotain mikä ei ollut rikki".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi