Kelan kuvat 2010-pakkauksesta nyt näkyvissä, linkki:
Täältä näkyy yksittäisetkin kuvat esim. makuupussista:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument
Kommentit (25)
Sammakonruskea ja hiirenharmaa yhdistettynä kakkelsbergin ruskeaan on just ihanaa vauvalle...
kyllä pojallekin pukisin mieluummin punaiset kuin harmaat housut.
Laitoin viikko sitten ÄP-hakemuksen Kelaan ja nyt jännätään, tuleeko jo toi uus pakkaus vaiko vanha. Molemmissa on puolensa..
Ootin kuvia et tiedän otanko pakkauksen vai rahan ku sen aika koittaa,ja pakkauksen nähtyä otan kyl mieluummin rahana,vaikka häviölle siinä hommassa jään
mutta mun mielestä oli kiva. Makuupussi oli tosi ihanan näköinen, ja vaatteetkin näytti kivoilta. Tykkään itse sekä neutraalista valkoisesta/ruskeasta, ja sitten taas värikkäämmästä vaattesta (keltainen). Pussilakanan kuosi oli jotenkin lälly.
Itse asiassa harmaa on loistava väri esim. tuon kirkkaan oranssin kanssa! Harmaa nostaa kirkkauden paremmin esille ja asusta tulee hieno. Ei kai ole tarkoituskaan pukea lasta pelkästään äitiyspakkauksen vaatteilla, vaan yhdistellä eri vaatteita. Lisäksi se vaaleanharmaa toppahaalari on ihan kiva ja siihenkin voi laittaa esim. kirkkaanpunaiset tumput ja töppöset, jolloin kokonaisuus on hauska.
Me saatiin v. 2009 pakkaus toissaviikolla syntyneelle tytöllemme. Kiva niin :-)
Mielestäni on tosi kiva, mutta minä otin rahana, koska esikoisen pakkauksesta kaikki tärkeimmät vaatteet ovat vielä tosi hyväkuntoisia.
Mutta aika harmahtavia lähes kaikki vaatteet. Omat suosikit tosta paketista on haalari, makuupussi ja leijona-potkarit. Muut on vähän mitäänsanomattomia.
mutta olen tyytyväinen kun sain 2009 pakkauksen. Ainoastaan oloasu oli minusta kivempi viime vuoden persikan väriseen verrattuna. Nyt oli paljon oranssia, en tykkää, eikä harmaakaan vauvalle ole minusta niin kiva. Eli olen tosi tyytyväinen saamaani pakettiin!
Alkoi harmittaan, kun otin äitiysavustuksen rahana... =(
Mutta, meillä on '08 pakkaus ja ei kyllä oikeesti tarvita toista. Rahalle on sitä vastoin käyttöä (vaikka ei paljon olekaan).
Paljon kivempi kuin vuoden 2009 pakkaus, jonka ite sain.
vähän jotenkin poikavärit, mutta käy kyllä tytöllekin.
Ainoa "kummajainen" paketissa ovat mun mielestä 50 cm body ja potkarit. eivät olisi mahtuneet yhdellekään meidän lapsista, koska ovat olleet yli 50 cm pitkiä syntyessään ja niin on tosi moni muukin vauva!
Tosin harmaan ja ruskean sijaan olisi voinut olla vähän enemmän noita värikkäitä.