Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kateellisuus
21.04.2010 |
Harmittaa kun olen nykyään kateellinen entisille työkavereilleni. He kun saivat jäädä yritykseen töihin kun minut syksyllä irtisanottiin. Eikä sekään pelkästään haittaisi mutta kun kyseiset ihmiset hehkuttavat FB:ssä kuinka uuden autonsa väriä ja varailevat reissuja kaukomaille varsinkin kun bonuksia jaetaan.
Olen niin älyttömän kateellinen kun itse kökin työttömänä ja käytännössä rahattomana kotona. Rahaa ei ole mihinkään ylimääräiseen ja miehenkin työssä olo on vaakalaudalla.
Harmittaa olla tällainen.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on joskus työttömänä.
Nyt otat asenteen Eteenpäin sano mummo lumessa! Kyllä säkin viel töitä saat, ja raha-asiat helpottuu!!!
Alue: Aihe vapaa
Oisit kyllä aikamoinen, jos ei yhtään harmittaisi. Kateus on normaali tunne eikä sitä kannata kieltää, ettei se kanavoidu sitten katkeruudeksi jne.
Tsemppiä vaan jatkoon ja yritä nähdä hyvä puoli työttömyydessä: ehdit harrastaa, lukea ja ehkä tehdä jotain, mitä et työssäkäyvänä ehtinyt? Jos sinulla on lapsia, he varmaan osaavat arvostaa sitä, että sinulla on aikaa heille ihan eri tavalla. Toivottavasti myös löydät ennen pitkää uusia töitä.
P.S. Uusimmassa Kauneus ja terveys -lehdessä oli juttu kateudesta ja siinä oli vinkkejä tunteen käsittelyyn.