2 viikkoa - 5 kg, haluatko kysyä jotain
Kommentit (25)
Minulla takana 1,5 vikkoa ja -3,5kg. Minä en karppaa, vaan syön normaalisti, mutta vain noin 1000kcal päivässä. En ole juurikaan urheillut, mitä nyt töissä olen 8h päivässä jalkojen päällä. Ja yhden herkkupäivänkin olen kerinnyt pitää :P Lähtöpaino 78,8, nyt 75,3 :)
aamiainen
-kahvi
-paistettuja munia ja filepekonia (ei sisällä rasvaa), ns. "leivänpäällisiä" kuten juustoa, lihaleikkeleitä ja kasviksia tomaatti, kurkku ja salaatti tai maustamatonta jogurttia ja kasviksia
-lounas
-joku ruokaisa salaatti jossa kasvisten lisäksi joko kalaa/lihaa/broileria/juustoa/kananmunaa
-välipalaksi ja iltapalaksi maustamatonta jogurttia ja kasviksia, voin syödä myös pähkinöitä
-päivällinen
-sama pääraakaine kuin muullekin perheelle, joko kalaa,lihaa,broileria eri tavoin valmistettuna ja lämpimiä kasviksia joko wokaten tai höyryttäen
En käytä enää kastikkeissa suurustetta joten ne käy itsellenikin. En koe että puuttuisi mitään.
Laitan papuja likoamaan ja keitän ne, käytän salaateissa yms.
Tänään olen pureskellut muutamia varsisellerin varsia jotka on tosi hyviä sellaisenaankin. Raikkaita. Käytän myös salaateissa.
En pidä erityistä ruokapäiväkirjaa.
Olen ammatiltani kokki joten osaan laittaa "sallituista" raaka-aineista maittavaa ja vaihtelevaa ruokaa.
Valmistan kylmät kastikkeet itse joten niissä ei ole sokeria.
Juu nestettähän se vain oli, mutta hyvältä tuntuu.
Nyt pikku hiljaa sitten 5 kg pois.
En karppaa tms., mutta apn dieetti näytti oklle.
ITse olen jättänyt pastan ja perunan pois. Syönyt vähemmän ja yrittänyt välttää makeaa - tässä kuitenkaan kokonaan onnistuen.
kyseessä on vain kalorivajeen muodostuminen.
Jos karpatessa syödään 65% energiasta rasvana, eli kaloreita kyllä kertyy. Käsittääkseni rasvat on kaloripitoisin ruoka-aineryhmä ;)
Kalorivaje tulee nälkiintymisestä eli jostain kasvisdieetistä, nimenomaan ei karppauksesta.
http://www.fineli.fi/topfoods.php?lang=fi