Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soittakaa nyt mulle haastattelukutsu

Vierailija
19.04.2010 |

olisin hyvä ja ahkera työntekijä, paras :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä taida vielä ainakaan kehdata soitella sinnepäin..

Vierailija
2/6 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paperit parissa paikassa sisällä, mutta näyttää siltä, että kaivattua puhelua ei tule. Toisaalta nyt kolmeen paikkaan loppuu haku perjantaina, ja yksi hakemus on jo lähtenyt ja kahta väsäilen pikkuhiljaa, kun on haku mailitse.

Kaksi kertaa olen jo haastattelussa ollut noin sadan hakijan joukosta, mutta sellaisiin paikkoihin, mihin olin ihan varma, etten pääse. Nämä taas mihin olisin nyt odottanut kutsua, oli mulle semmoisia varmempia, mutta niihin en siis päässyt haastatteluun. Höh.

En ole toivoa menettänyt, sillä mulla tavoite saada töitä viim. 1.1.2011, jolloin kuopus on juuri täyttänyt 3 v.

Tsemppiä myös ap ja muut samassa tilanteessa olevat, me ollaan oikeasti parhaita! ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sekä paras, että ahkerin!

Vierailija
4/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sekä paras, että ahkerin!

Vierailija
5/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli yhdestä paikasta ilmoitus, että valitettavasti valinta ei osunut kohdalleni 200:n hakijan joukosta:(

Vierailija
6/6 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä mut hylättiin.:P en kestä, tuntuu et elämä "valuu hukkaan" kun on muka yhteiskunnalle kelpaamaton työntekijä. :(

Juuri tuli yhdestä paikasta ilmoitus, että valitettavasti valinta ei osunut kohdalleni 200:n hakijan joukosta:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän