Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi huudatte huutiksessa, ellette ole varmoja ostosta?
19.04.2010 |
Alkanut huutis tympäistä viimeaikoina. Jatkuvasti törmää siihen, että jotkut huutaa, eikä vottoja syystä tai toisesta lunasteta. Vasta kaveri odotti kolme viikkoa, että voittaja tulee lunastamaan lasten vaatepaketin. Selitystä selityksen erään ja lopulta ilmoitti, ettei aijokaan hakea pakettia. Tai sitten ei vastata viesteihin ollenkaan. Tai samantien huudon sulkeuduttua pyydetään maksuaikaa vaikka mihin asti.
Tuollaisten takia en viitsi ilmoitella huutiksessa enää mitään :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaikka aiemmin ei ollut koskaan. Olisko joku uudenlainen ihmisryhmä valtaamassa huutonettiä. Ei enää välitetä negatiivisista palautteistakaan ja tunnuksenhan saa aina vaihdettua.