Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan huomenna Porin juoksukoulun - onko muita?

Vierailija
18.04.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi. En pysty aloittamaan uutta ketjua. Menee johonkin sivulle, jossa sanotaan, etä page cannot found tms ketjua ei olemassa tms.. :-(

Vierailija
2/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan ongelma kaikilla käyttäjillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpito ohoi!!

Vierailija
4/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpito ohoi!!

Vierailija
5/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton juoksukoulun ja mulla oli onneks mies kaverina juoksemassa joka katto ajan niin sain keskittyä kokonaan juoksemiseen! :)

Vierailija
6/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkin tohon juoksukouluun!

Mulla sama ongelma en saa aloitettua uutta ketjua :/

Vierailija
7/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpito ohoi!!

Mistä muuten tiedät, että sulla ei ongelmaa, kun et ole tehnyt uutta aloitusta tänään.

Kaikki ketjut vanhoja. Ei yhtäkään tältä aamulta.

Vierailija
8/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai mulla ole tota ongelmaa koska en ole uutta aihetta avaamassakaan. Vai pitäisikö ihan turha aihe muka avata? Kun ei ole mitään mielen päällä.

Vierailija
9/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mielenpäällä eräs ongelma. Mutta kun en pysty :-( Mutta siis, avaanpa sen tässä. Mistä löytää farkut, kun vartalo suora "pötkö"? takapuoli kyllä kiinteähkö ja pyöreä mutta silti liian pieni vyötäröön nähden. Farkkuihin ei löydy täytettä. Auttakaa..

Vierailija
10/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en saa minäkään alotettua ja olisin halunnut kertoa hippihömpötyksistä mitä haluaisin toteuttaa

Vierailija
11/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta kuin kaupasta ja sieltä saa ostettua myös täytettä. Laita pikkuiset tyynyt farkkujen löysiin kohtiin. Muita täytteitä ovat mm. mytätty vessapaperi tai sanomalehti, syksyiset koivunlehdet ja kukkamulta minigrip-pusseissa.

Vierailija
12/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta kuin kaupasta ja sieltä saa ostettua myös täytettä. Laita pikkuiset tyynyt farkkujen löysiin kohtiin. Muita täytteitä ovat mm. mytätty vessapaperi tai sanomalehti, syksyiset koivunlehdet ja kukkamulta minigrip-pusseissa.

vinkkejä kaipasinkin.

Vierailija
13/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkeimpä puoleen väliin asti sääret ja nilkat niin jumissa että hölkkääminen tuntuu ihan hirveeltää. tuntuu että nilkka ei taivu ylöspäin ja sitten hölkkääminen on sellasta läpsyttelyä.

Mua alkaa sattumaan tohon säären lihaksiin.

Yläkroppa kyllä toimii sekä hengitys mutta joten niin oudolta tuntuu noi jalat. Pakko sitten väliin kävellä.

Puolenvälin lenkin jälkeen olen jo lämmennyt kunnolla ja pystyn hölkkäämään kotiin asti. Tosin eilen tuli niin kova kusihätä et en oikeen pystynyt hölkkäämään loppuun asti vaikka kunto olisi riittänyt.

Vierailija
14/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin eilen se vielä sujui, tänään sitten puolen tunnin kävely.

Aika uskomattomalta tuntuu, että kohta me jo juostaisiin kilometritolkulla. Saas nähdä käykö niin.

Vierailija
15/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle tuntuu olevan vaikeaa tuo tarkkojen minuuttiaikojen mittailu siinä juostessa. Pitäisi varmaan olla joku sekuntikello, tai joku, joka piippaisi sovitusti.

Eilen ole vaikeaa katsoa kännykästä juostessa. Mutta ei kai se niin sekunnin päälle tarkkaa olekaan.

Vierailija
16/16 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi tehdä uusia avauksia? Voin vain kommentoida ketjuihin.

Osaako joku auttaa miten koneen IB?? osoite vaihdetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi