Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa, mitä teen suhteelle jossa mies haukkuu jatkuvasti

Vierailija
18.04.2010 |

eikä osaa huomioida vaikka pyydän.onko ero ainoa ratkaisu jo pitkään olleen tilanteen vuoksi?

Tuntuu etten jaksa enää. Hänessähän ei ole mitään vikaa=(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pilaisi loppuelämääni tuollaisen miehen kanssa, eli mun kohdalla ero olisi ainoa oikea ratkaisu, jollei mies muutu sanomisista huolimatta.

Ansaitsen parempaa oloa, niin kyllä sinäkin.

Vierailija
2/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi haukkuminen on ihan typerää, miksi alistut sellaiseen??? ei mitään järkeä...

lähe menee vaan, kyllä sulle uus löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä teen suhteella, jossa mies haukkuu jatkuvasti".

Vierailija
4/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos rakastan häntä ihan äärettömän paljon?

ap

Vierailija
5/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos rakastan häntä ihan äärettömän paljon? ap

Jää sen kanssa yhteen, vaikuttaa siltä, että sovitte toisillenne äärimmäisen hyvin, keksi sinäkin joku kiva pieni pikantti lisä,että varmasti olette onnellisia pskassa suhteessanne.

Vierailija
6/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kanssa on varmaan helppo elää kommentistasi päätellen=)???

Vierailija
7/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi nimittäin toimii kuin nainen.

Vierailija
8/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä...

Vierailija
9/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon itsetuntosi takia luulet, että tuon parempaa et saa etkä ansaitse. Huolehdi ensin itsesi ja itsekunnioituksesi kuntoon, loppu seuraa ihan itsestään.

Vierailija
10/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon itsetuntosi takia luulet, että tuon parempaa et saa etkä ansaitse. Huolehdi ensin itsesi ja itsekunnioituksesi kuntoon, loppu seuraa ihan itsestään.

Ei tuo rakkaudelta kuulosta yhtään, mutta harmi, ettei ap sitä tunnista.

Vierailija
11/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on aikaisemmin ollut tapana haukkua minua/arvostella/olla aina oikeassa. Itselläni ja parisuhteeseemme on tullut positiivista muutosta, kun olen alkanut ymmärtämään, että asia johtunee osittain mieheni saamasta kasvatuksesta. Ja eniten asiaan on vaikuttanut, että en enää alistu kuuntelemaan haukkumista yms. Sanon itsekin mielipiteeni, silläkin seurauksella, että mies suuttuu/loukkaantuu. Ja olen nostanut kissan pöydälle avoimesti. Kertonut miltä tuollainen tuntuu jne.

Mieheni on kyllä iän myötä kasvanut henkisesti parempaan suuntaan. Nyt meillä menee hyvin, ei mollata toisiamme (itsekin siihen olen syyllistynyt).

Mutta toisen tossun alle ei voi jäädä, silloin parisuhde ei ole terve...

Vierailija
12/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta tuo jälkarättinä oleminen ja lähde pois. Jos rakastaa oikeasti, silloin ei haukuta eikä väheksytä toista. Mies pitää sinua aivan selvästi pilkkanaan ja itsestäänselvyytenä. Haluatko oikeasti olla sellaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
13/13 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni teki tuota aikoinaan paljon. Haukkui ja sätti kaikesta. Hän oli itse niin stressaantunut töistään. Kutsuin veljeni kylään sakinhivutukselle. Veli vei mieheni raiveleista huoneeseen "puhutteluun" Huoneesta kuului epämääräisiä äännähdyksiä. En tiedä mitä sielä tapahtui.

Ainakaan mieheni kasvot eivät olleet saaneet vahinkoa.

Tämän jälkeen mieheni on käyttäytynyt asiallisesti minua kohtaan eikä edes nosta kättään lyödäkseen minua.

Veli toimii peloitteena meillä. Vaikka olen nainen ja miehen palvelija niin se ei tarkoita sitä että minua pitäisi kohdella kuin koiraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi