Lue keskustelun säännöt.
Hiustenlähdöstä...
18.04.2010 |
Missä vaiheessa täytyisi huolestua ja mistä voi johtua, miten syitä selvitetään, verikokeilla?
En ole itse edes huomannut että hiuksia kummemin lähtisi. Kävin parturissa ja siellä kun kampaaja pesi hiukseni, sanoi että minulla lähtee tosi paljon hiuksia. Siinä sitten pohdin syitä. Stressiä on hieman, voi liittyä hormonitoiminnan palautumiseen kun on reilu vuoden ikäinen lapsi jne. Nyt tietty huolettaa, kun olen ollut viime aikoina "kuoleman väsynyt", vatsa on aina kipeä ja paino on pudonnut muutaman kilon. Noh, nämäkin voi liittyä stressiin, kun on monta rautaa tulessa. Mietin vaan että pitäisiköhän käydä jossain verikokeessa tms...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun esikoinen oli vajaa yksi olin kuoleman väsynyt, hiukset ohenivat ja kilot karisivat. Normaalisti olen saanut aina nähdä vaivaa laihtumisen eteen. Kävin lääkärillä ja hän määräsi pienen verenkuvan mutta mitään ei löytynyt.
Eli luulisin tämän olevan aika normaalia hormooneihin liittyvää mutta oman mielenrauhan takia voi tietty lääkärillä käydä, eihän siitä haittakaan ole.