Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tyytyväinen itseeni, onnellinen elämästäni, läheisistäni jne.

Vierailija
17.04.2010 |

Viihdyn todella hyvin perheeni kanssa. Lapseni ovat minulle tärkeitä ja minusta ei koskaan tunnu siltä, että pälli leviää heidän takiaan. Olen kyllä välillä vihainen jne., mutta senkin tunteen takana on rakkaus, jonka koko ajan tiedostan.

Mieheni on minulle kaikkein tärkein tuki ja turva. Meillä sujuu loistavasti yhdessä, niin arjessa kuin juhlassa. Ja vetovoima on säilynyt, vaikka yhteisiä vuosia takana jo 14-vuotta.

Minulla on hyvät ja lämpimät välit sekä vanhempiini, appivanhempiini että itseni ja mieheni sisaruksiin ja heidän puolisoihinsa.

Tunnen lasteni kaverit hyvin. He viettävät paljon aikaa meillä. Tunnen myös kavereiden vanhemmat. Joskus käymme toistemme luona kahvittelemassa ja juttelemme aina tavatessamme.

Minulla on pari läheistä ystävää ja useita hyviä kavereita, joiden kanssa tavataan, käydään lenkillä, shoppaillaan, syödään jne.

Minulla on harrastuksia, joista saa itselleni paljon energiaa: liikun sekä yksin että ryhmissä. Teen pihahommia, luen, retkeilen jne.

Elämäni on yksinkertaista, onnellista ja auvoisaa.. Miten olenkin saanut näin paljon...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla