Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pieni "salaisuus" on, että tykkään Apulannasta...

Vierailija
16.04.2010 |

en ole kertonut kavereilleni, jotka eivät kauheasti musiikista välitä tai sitten maku on jotain aivan muuta....tyyliin Yölintu tai mitä näitä on. Noh, kesä on tulossa, onkohan kaverini rinnallani kuumalla kesäkadulla, jos vetasen Apulannan bändipaidan päälle...??? Jaa niin, se ikä...36v.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on salaisuus? Itsellä on ikää pian 36 ja apulantaa on kuunneltu siitä asti kun se ekan levyn julkaisi. Toki meidän ystävien (ikää 20-yli 40) musiikkimaku on muutenkin vaihtelevaa Motörheadista Bruce Springsteeniin. En tunne ketään ikäistäni joka tykkäis Yölinnusta! Bändipaita päälle vaan ja muksuille kans :)

Vierailija
2/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kavereista vaan kukaan ei tunnu oikein edes tietävän koko bändiä...Mä teen paljastuksen heti kun seuraavaksi vähänkään musaa sivutaan. Meidän "piireissä" vaan se tuppaa olemaan tuota tanssimusiikkiosastoa... Ja muksuille kans paitaa ylle, toivottavasti löytyy kokoja ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kavereista vaan kukaan ei tunnu oikein edes tietävän koko bändiä...Mä teen paljastuksen heti kun seuraavaksi vähänkään musaa sivutaan. Meidän "piireissä" vaan se tuppaa olemaan tuota tanssimusiikkiosastoa...

Asut ilmeisesti jossain, minne nettiyhteydet ja tv- ja radiokanavat eivät yllä.

Vierailija
4/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuuntelee myös meidän 8v poikakin :-)

Mutta se mikä minulla pisti silmään oli tuo 'tanssimusiikkiosasto'. Minulla ei ole yhtään kaveria joka ainakaan myöntäisi kuuntelevansa sitä, mutta kun mennään miehen kotikonnuille Itä-Suomeen, niin jokaisen vanhan kaverin luona raikaa joku minulle täysin tuntematon lavasuuruus... Että meillä just toisin päin kuin ap:llä.

Ihan mielenkiinnosta kyselen että mistä ap on? Itse olen Espoosta.

Vierailija
5/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kavereista vaan kukaan ei tunnu oikein edes tietävän koko bändiä...Mä teen paljastuksen heti kun seuraavaksi vähänkään musaa sivutaan. Meidän "piireissä" vaan se tuppaa olemaan tuota tanssimusiikkiosastoa...

Asut ilmeisesti jossain, minne nettiyhteydet ja tv- ja radiokanavat eivät yllä.

en tarkoita, etteivätkö ole ikinä kuulleetkaan vaan sitä, että tuo bändi on joku aivan teiniviritys ja näinollen ei kuulu kokemuspiiriin lainkaan...Jaa niin, "piireillä" tarkoitan lähimpiä kavereitani/ystäviäni...

Vierailija
6/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuuntelee myös meidän 8v poikakin :-)

Mutta se mikä minulla pisti silmään oli tuo 'tanssimusiikkiosasto'. Minulla ei ole yhtään kaveria joka ainakaan myöntäisi kuuntelevansa sitä, mutta kun mennään miehen kotikonnuille Itä-Suomeen, niin jokaisen vanhan kaverin luona raikaa joku minulle täysin tuntematon lavasuuruus... Että meillä just toisin päin kuin ap:llä.

Ihan mielenkiinnosta kyselen että mistä ap on? Itse olen Espoosta.

mutta kaverit on kuka mistäkin, suurin osa kaupungissa eläviä ihmisiä kuitenkin.

Vierailija
7/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulin Apulantaa livenä ekan kerran 15 vuotta sitten enkä tuolloin piitannut bändistä. Mutta tässä 15 vuoden aikana niillä on ollut hyviä biisejä ja varmasti on jatkossakin sellaisia mistä pidän. Niin, ja ikää minulla on 30 vuotta. Apulanta on siis ollut tavalla tai toisella läsnä puolet elämästäni :)

Vierailija
8/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v. kun näin Apulannan ensimmäisen kerran telkkarissa. Terveisin provoepäilijä vm.76

Vierailija
9/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hyvää :D

Kerro niille kavereillesi, että hyvän erottaa paskasta siitä, että paska ei ole hyvää.

Vierailija
10/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hyvää :D

Kerro niille kavereillesi, että hyvän erottaa paskasta siitä, että paska ei ole hyvää.

on tullut mieleen kuinka erilainen musamaku voikaan olla ja joskus tullut mieleen, että nyt ei ihan ole soveliasta tän ikäiselle... Onneks on mennyt nopeasti ohi nuo aatokset :)

Vierailija
11/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää musaa!

Vierailija
12/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ovat kuunnelleet parhaassa nuoruudessaan. Eli sun ikäluokkasi kuuntelee apulantaa.

Koska se on hyvää :D Kerro niille kavereillesi, että hyvän erottaa paskasta siitä, että paska ei ole hyvää.

on tullut mieleen kuinka erilainen musamaku voikaan olla ja joskus tullut mieleen, että nyt ei ihan ole soveliasta tän ikäiselle... Onneks on mennyt nopeasti ohi nuo aatokset :)

Vierailija
13/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei passaa ajatella liikaa että mikä on soveliasta minkäkin ikäiselle ja mikä ei. Sitähän kuolee pystyyn jos rupeaa elämään jonkun tietyn kaavan mukaan vaan miellyttääkseen muita!

Vierailija
14/14 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kavereista kaikki kuuntelee Apista tai vastaavaa, vaikka samoissa iässä liikutaan kuin ap. Käydään ihan keikoillakin, eikä tod Yölinnun ;D Olen huomannut, että jos äitiyttä on takana kolmekýmppisenä jo kymmenkunta vuotta, alkaa puhua, miten "tässä iässä" ei sovi tehdä sitä tai tätä. Mistä lie johtuu.. jos on kauemmin ollut lapseton, on kai ehtinyt elää kauemmin "omaa elämää" ja kolmenkympin puolivälissä viisveisaa siitä, onko joku "sopivaa" omanikäiselle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän