Jaha. Nyt on taas se kausi kun mä vihaan lapsiani yli kaiken. ov
Taas on sellanen aika että huudan lapsille jatkuvasti. Lapset on nyt 1v ja 3v, ja voisin oikeasti antaa ne pois. Lapset on sinänsä ihan normaaleja lapsia, ei mitenkään villejä tms., mutta mä en vaan jaksa niitä.
Tänäänkin olen jättänyt 3-vuotiaan lähes kokonaan ilman ruokaa, luonasta ja illallista en antanut koska en jaksanut katsoa sitä touhua pöydässä. Poika nuoli voileipäänsä kielloista huolimatta joten ruoka pois, huusin kuin hullu ja retuutin pojan huoneeseensa. Oli lähellä etten lyönyt. Nyt tekisi mieli jättää iltapala antamatta ihan vain siksi koska VIHAAN lasta.
Pienempi ei vielä paljoa tajua, mutta sillekin huudan täysillä jos ei syö heti tms. Itkuunhan se aina pillahtaa, mutta alkaa varmaan pikkuhiljaa tottua siihen että huudan eikä ehkä enää hetkenpäästä pelästy.
Mä tiedän olevani maailman huonoin äiti, mutta minkäs teen. Mä lähtisin samantien pois ja jättäisin lapset jos se olisi helppoa. Olen vaan niin laiska etten jaksa. Helpompi huutaa lapsille. Sekuntiakaan en niiden kanssa leiki, tv:tä tuijottavat koko ajan jotta saan olla rauhassa.
Haluaisiko joku 1- ja 3-vuotiaat pojat? Täältä saisi ilmaiseksi hakea.
Kommentit (62)
Olisiko aika hakea apua?? Ei noista lapsista täysjärkisiä kyllä kasva... Miksi ihmiset ei hae apua, vaan huutaa täällä, että tulkaa hakemaan multa lapset, kun mä vihaan niitä!! Ei mitään tolkkua enää missään.
hakisit vaikka jostain vähän apua ja tukea hoitamiseen? Joku lastenvahti? Pieni oma pääntuuletushetki virkistää kummasti. Ei piä jäädä..tai ei pitäs joutua jäämään niin itsekseen. Sinä voit vaikuttaa ja tehdä valintoja - olet aikuinen.
pelkään et musta tulee samanlainen. Pelottaa jo valmiiks jos lapsen saisin... :/
voin ottaa sun lapset hoitoon, sopiiko?
Mulla on ollut ihan samanlainen päivä. Lapset 2,5v ja 4kk. Vuorotellen räyhään ja itken kun olen niin surkea äiti. Tuntuu että oikeasti vihaan niitä.
Mitä teen? Tiedän että olen hirveä ja mua pelottaa miten vaikutan lapsiin. Tuntuu vain etten jaksa. Vauvan itku käy mun korviin ja tuntuu että pää räjähtää just.
mutta samantyylistä. Varmaan oon maanis-depressiivinen tms.
Tuulettumishetkiä on ihan tarpeeksi, ne päinvastoin pahentaa tilannetta. Kun pääsen pois lasten luota tajuan miten ihanaa on olla "vapaa" ja tulee hirveä ahdistus kun pitää palata takaisin kotiin.
Avun hakeminen ei kiinnosta, olen liian laiska enkä rakasta lapsiani tarpeeksi. Neuvolassa olen asiasta maininnut, mutta siellä homma kuitattiin "sellaista se nyt välillä on" -maininnalla, eipä tehnyt mieli puhua asiasta enempää. Eikä pätkääkään kiinnosta hakeutua minnekkään muualle, en vaan jaksa.
Lapsille tulee varmaan hyvä elämä joo. Siksi olisi paras antaa ne pois. 3-vuotiaskin sanoo monta kertaa päivässä "äiti mene pois" jne. Mä oikeasti luulisin että lapset olisi onnellisempia jos häipyisin.
ap
adoptoitavaksi/lastenkotiin. Mikä vaan on parempi kuin sinun luona.
Mä pidän välillä korvatulppia kun en kestä lasten itkua/huutoa. Välillä mietityttää että mitä lapsista mahtaa tulla. Ja milloin viha menee niin pahaksi että lyön tms. Tänään tönäisin jo ton 3v:n tuolista alas aika kovin.
ap
ps. laskeskelin muuten että lapset (molemmat) ovat katsoneet tänään melkein 3 tuntia dvd:itä kun haluan olla rauhassa.
en kestä sunlaisia ihmisiä! lapsen ei tarvitse kärsiä koska sinua nyt vaan sattuu vituttaa.
huusi ja retuutti, oli koko ajan vihainen. Nyt poika on erityisluokalla ja hakkaa huvikseen toisia ja rikkoo toisten tavaroita ym..
Mene nainen nyt jumalauta ittes. Jos olet lapset tehnyt niin nyt ne on jaksettava hoitaa! Jos et jaksa niin anna oikeesti pois mieluummin kun pilaat lasten ja oman elämäsi kun teet ihanista pojistasi tulevaisuuden häiriköitä. Ole aikuinen!!!!!
Voinko laittaa ilmotuksen lehteen? Ja mieheltä ei varmaan tarvii mitää kysyä?
Tää nyt vaan on meidän perheen arkea. Ajattelin kasvattaa maahamme 2 nuorisorikollista lisää, kyllähän niitäkin tarvitaan.
ap
tehdä myös vanhempien pyynnöstä, ei sitä oo aina pakko tehdä väkisin.
jaksa sen verran, että kerrot rehellisesti miltä sinusta tuntuu ja minkälaista teillä kotona on. Kirjoita neuvolaan/miehellesi/vanhemmillesi/jollekin sähköposti jos se olisi helpompaa!
Sinä olet aikuinen ja vastuussa kahdesta ainutlaatuisesta elämästä. Et saa pilata heidän elämäänsä tekemättä kaikkeasi sen estääksesi.
Itselläni on 1-vuotias lapsi ja kyllä, hän välillä ärsyttää minua kuten kuka tahansa lapsi käy välillä äitinsä pinnan päälle, mutta en silti KOSKAAN jättäisi häntä ilman ruokaa tai huutaisi hänelle (ainakaan säännöllisesti, myöhemmin uhmaiän tullessa varmaan voi desibelitkin SATUNNAISESTI nousta). Minunkaan lapseni ei aina heti syö mutta sitten vähän höpsöttelemme tai otamme vähän juomista tms. niin alkaa ruoka taas maistua. JOs mietin että käyttäytyisin kuin sinä, lapseni olisi KAUHUSTA kankea. Se vaikuttaisi aivan varmasti hänen psyykeensä jos se jatkuisi pitkään.
Etkö itsekin haluaisi voida paremmin? On ihan varmasti vaihtoehtoja! Jaksa sen verran että haet apua!
jos vaikka vähän helpottais tilannetta. pidät ne siellä sen 9-10 tuntia päivässä niin saat tarpeeksi "omaa aikaa". Ehkä illalla lapsiasi hakiessa jopa huomaisit että on ollut jo vähän ikävä..
Taas on sellanen aika että huudan lapsille jatkuvasti. Lapset on nyt 1v ja 3v, ja voisin oikeasti antaa ne pois. Lapset on sinänsä ihan normaaleja lapsia, ei mitenkään villejä tms., mutta mä en vaan jaksa niitä. Tänäänkin olen jättänyt 3-vuotiaan lähes kokonaan ilman ruokaa, luonasta ja illallista en antanut koska en jaksanut katsoa sitä touhua pöydässä. Poika nuoli voileipäänsä kielloista huolimatta joten ruoka pois, huusin kuin hullu ja retuutin pojan huoneeseensa. Oli lähellä etten lyönyt. Nyt tekisi mieli jättää iltapala antamatta ihan vain siksi koska VIHAAN lasta. Pienempi ei vielä paljoa tajua, mutta sillekin huudan täysillä jos ei syö heti tms. Itkuunhan se aina pillahtaa, mutta alkaa varmaan pikkuhiljaa tottua siihen että huudan eikä ehkä enää hetkenpäästä pelästy. Mä tiedän olevani maailman huonoin äiti, mutta minkäs teen. Mä lähtisin samantien pois ja jättäisin lapset jos se olisi helppoa. Olen vaan niin laiska etten jaksa. Helpompi huutaa lapsille. Sekuntiakaan en niiden kanssa leiki, tv:tä tuijottavat koko ajan jotta saan olla rauhassa. Haluaisiko joku 1- ja 3-vuotiaat pojat? Täältä saisi ilmaiseksi hakea.
Olen pahoillani lastesi puolesta, että sinulla on näin suuria ongelmia. Ihan oman itsesi ja eritoten lastesi hyvin voinnin takia, hae ihmeessä HETI apua. On erittäin väärin, että lapset joutuvat kärsimään sinun pahasta olosta. Kuulostat itsetuhoiselta ja mikä pahinta, kuulostat siltä, että voisit satuttaa lapsiasi. Et varmaan ole niin laiska, ettet voisi vaikka lastensuojeluun soittaa. Olet tämänkin viestin jaksanut näpyttää...!
T. Äiti, lapset 2 ja 4 v. - elämä on kovaa joskus, mutta pahaa ei laiteta eteenpäin!
Anna terkalle, sano että sinusta ei ole äidiksi ja lähde pois. Kauhea elämä lapsillasi.
osaavat auttaa. Ja tee se heti huomenna. Itsesi ja lasten vuoksi. Kuulostat uupuneelta ja masentuneelta. Voimia sinulle!
neuvolaan heti huomenna, ja anna lapset pois!!! Jaksa tehdä se sen ajatuksen voimalla, että se on tärkein asia, jonka elämässäsi teet lastesi kannalta!!! Anna heille hyvä elämä!
sano sille, ettet jaksa.
ja jos ihan paha olo on, niin soita vaikka heti vaikka poliisille, ja sano ettet jaksa enää lapsiasi. Lastenkoti on parempi paikka kuin tuollainen koti.
ootko psykomamma?
Sellasta se välillä on, kuulunee elämään.