Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka myöntää olevansa

Vierailija
15.04.2010 |

koukussa av:hen? Ja käyttävänsä "ehkä" vähän liian paljon aikaa täällä roikkumiseen.

minä *häpeää*

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken olekaan tyypillinen av-mamma: on pitkät ruskeat hiukset, äitiyslomalla vakitöistä, maalta ja muut lapset kotona hoidossa, en ole myöskään ylipainoinen.

Vierailija
2/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on pitkät ruskeat hiukset, olen maalta ja muut lapset kotihoidossa enkä myöskään ole ylipainoinen. Irtisanouduin vakitöistäni vuosi sitten ja jäin kotiäidiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, etkö tiedä, että kaikki av-mammat ovat laihoja. Yli 60 kg ei paina kukaan!

Vierailija
4/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten oo ainut!

Tsemppiä meille kaikille, kait tästä joskus toipuu?

Vierailija
5/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryn 2plussalle

Vierailija
6/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy nimimerkki "koukussa vuodesta 2001".

Vierailija
7/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn täällä ainakin kerran päivässä. Kun meillä oli kone huollossa pari viikkoa, niin pärjäsin ihan hyvin. Ei ollut tätä palstaa ikävä. Ainoa asia mikä harmitti oli se että kotoa ei pystynyt maksamaan laskuja, käymään tilillä jne. mutta tätä palstaa en kaivannut.

Vierailija
8/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arkiöisin täällä tulee käytyä kun surffailen päivän lehdet läpi. Siitä on tullut tapa, mutta en kyllä tietääkseni koukussa tähän ole :)

Vierailija
9/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutun välillä tuntikausiksi iltaisin kun pitäisi mennä nukkumaan, mut en vaan pääse pois jos on just joku hyvä ketju menossa...

Vierailija
10/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiristelen hampaita kuin manga-hahmo, kun lapset huutavat oikealla ja minä täälä vasemmalla, koetan saada omaa aikaa.

He myös heittelevät minua paperitolloilla ja repivät käsiäni näppäimistöltä irti. Takamuksistani kasvaa juuria ja sormeni ovat symbioosissa näppäimistöön.

Av pilasi elämäni, av:n takia lapseni ei koskaan saa äitiään. Tunnen olevani kehno äiti jälkeäisilleni, mutta hyvä av:lle.

Tiedän että tekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan