Mies, ala runkkaamaan kumppanisi nähden !!!
Tutkitusti suurin osa naisista haluaa nähdä kumppaninsa itsetyydytyksen. Miksi hemmetissä te teette sen useinmiten salaa?
Kommentit (50)
Mieheni tulee päälleni kontille naaman eteen kun makaan selällä ja runkaa mällit pitkin naamaani. On kyllä ihan kiihottavaa odottaa koska lämmin sperma suihkuaa pitkin naamaani ja osa suuhun.
On kyllä kiihottavaa runkata vaimon nähden.
Kyllähän mä runkkaan muijan edessä.
M54
Minä kiihotun kovasti kun naiskaveri haluaa nähdä kun laukean laittaa mulle pieninkin pyöriin. Ihana orkku tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottumiskysymys. Pikkupoikana on pitänyt salaa hinkata. Jotenkin tuntuu vieläkin siltä, että runkkaaminen on täysin omaa kivaa, joka on parasta tehdä yksin ollessa.
Täähän on homman suola. Ensimmäiset kerta, kun ottaa oman kalun käteensä ja runkkaa loppuun asti naisen katsellessa. Niin ujostuttavaa ja nolostuttavaa, että mahanpohjasta ottaa, mutta kun homman hoitaa lopulta niin, että keskittyy vain itse nauttimaan, niin on yksi tajunnanräjäyttävimpiä runkkusessioita.
Töh täh miksi?
Sehän runkkasi minua ekan kerran jo teininä, ja kaluni on ollut naiseni jokaisessa reiässä ja hän on vetänyt mua kerran sträppärillä.
Olen nähnyt kun paskaa tulee synnytyksessä, ja hän on nähnyt kun oksennan parikymppisenä tuhannen kännissä eteisen matolle.
Totta munassa annan mällin lentää ilman mitään ujoiluja. Pentunakin runkattiin kavereiden kanssa.
Oletteko jotain 14v vai mikä homma? Hihi pippeli sanoo ruisk! No niin v*****u sanoo ja ylpeästi prkl.
Minulle riittää, kun mies kävelee suihkunpuhtaana alasti ohi. Ei tarvi hänen runkata. Vaikka voisin sitäkin katsella...
Mä en usko että pystyisin laukeamaan runkkaamalla kumppanin katsellessa.. en kyllä ole ikinä kokeillut.
Ei kyllä kumppanikaan ole ikinä sanonut että haluaisi nähdä runkkaustani
Mikä vois olla epäkiihottavampaa kuin mies nylpyttämässä elintään? Hyi helvetti, toi muistikuva kun palaa verkkokalvoille niin ei tarvi enää seksiä yhdessä harrastaa. Tai mietipä ukko nylpyttämässä ja saamassa silikonitissi/Ai herutuskuville, en pitäis miehenä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vois olla epäkiihottavampaa kuin mies nylpyttämässä elintään? Hyi helvetti, toi muistikuva kun palaa verkkokalvoille niin ei tarvi enää seksiä yhdessä harrastaa. Tai mietipä ukko nylpyttämässä ja saamassa silikonitissi/Ai herutuskuville, en pitäis miehenä ollenkaan.
Miksi olet sellaisen kanssa, jos mies ja sen elimet ovat noin inhottavia? Eikö lesbosuhde tai sinkkuus toimisi paremmin?
Mielelläni runkkaisin vaimon nähden, mutta häntä ei kiinnosta. Katselisin myös hänen masturbointiaan ja sormettaisin häntä, mutta ei vaan mikään hänelle kelpaa.