Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin kissat - ARRGGH!!!

Vierailija
14.04.2010 |

Niinhän siinä kävi, että kun kevät koitti, naapurin kissat palasivat tontillemme hiippailemaan ja ottivat "vessakseen" lastemme hiekkalaatikon. Kiehun raivosta!!! Kai se on sitten pakko hankkia joku suoja hiekkiksen päälle, mutta sen käyttö vituttaa kyllä ankarasti: lapset eivät pääse omatoimisesti leikkimään, joka kerta pitää olla suoja ottamassa pois ja laittamassa leikkien jälkeen takaisin. Ja kun kesällä ollaan hiekkiksellä monta kertaa päivässä niin voi sitä ketutuksen määrää mitä vielä tiedossa on.

Miksi pitää hankkia kissoja tiiviiseen omakotitaajamaan, jos ei niitä viitsi kytkettyinä tai häkissä pitää??? Tällä hetkellä en toivo mitään muuta niin paljon kuin että joku ajaisi autollaan naapurin kissojen yli. Kun ei keskustelu naapurin kanssa syksyllä auttanut; sama toiminta jatkuu, eli kissat ulkoilevat vapaina. Taidan seuraavat kissanpaskat toimittaa naapurin postilaatikkoon terveisinä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on TOSI ärsyttävää. Meillä ongelmana oli naapurin koira, joka oli aika uhkaava. Olen itse tosi koirarakas, mutta tuota hullua elukkaa pelkäsin. "Onneksi" sitten se otti ja kuoli ihan itsekseen ennen kuin mitään pahaa tapahtui.

Vierailija
2/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ihan kissaihminen ja rakastan kissoja MUTTA lakikin sen jo sanoo, että kissa on pidettävä kytkettynä (niinkuin koirakin). Mua ihnottaa kissanomistajat, jotka jatkuvasti päästävät kissansa vapaaksi. Maalla se on ehkä ok (jos on naapureiden kanssa asiasta sovittu ja ketään ei häiritse) mutta ei tuollaisella alueella! Tiedätkö kenen kissa on kyseessä? Jos voisit käydä ystävällisesti sanomassa, ettei ole kiva mennä ulos lasten kanssa, kun hiekkalaatikko on täynnä kissan kakkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen nuorison softauspyssy ja ammu sitä kattia muutama kerta niin oppii välttelemään teidän pihaa :)

Vierailija
4/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kissanvihaaja sinänsä ole; rakastan eläimiä. Minulla on ollut koira ja kaksi kissaa. Mutta minun kissani ei ulkoilleet muuta kuin valjaissa niin kauan kuin minun kanssani asuivat.

Sitten tuli elämänmuutos, jossa päädyin antamaan kissat vanhemmilleni. He alkoivat pitää kissoja vapaana omakotitaajamassa; naapurit valittivat asiasta suoraan poliisille ja poliisi otti vanhempiini yhteyttä. Vanhempani tekivät päätöksen lopettaa kissat, koska eivät halunneet kissoja sisälle teljetä eikä valjaissa ulkoiluttaa.

Se on satavarmaa, että naapurin kissa kyseessä . Oikein valokuvasin otuksen viime syksynä kun kykki hiekkalaatikollamme. ja tänä aamuna viimeksi hääsin otuksen naapurin puolelle. Heidän kissa se on, asiasta juteltu viime syksynä. Vaan itsekäs eläimenomistaja ei välitä pätkän vertaa mitä kisu toisten tonteilla tekee. Hankkisivat omalle tontilleen hiekkalaatikon ja leikittäisivät siinä sitten pientä lastaan kissanpaskan seassa!

Vierailija
5/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ja vie eläinsuojeluyhdistykselle. Omistaja joutuu joka kerran maksamaan jotta saa kissansa takaisin.

Vierailija
6/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei haittaa ketää tai mitään

Vierailija
7/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaavat ketään tai mitään, eli minua haittaa, kun joutuisin niitä monta kertaa päivässä olemaan säätämässä. Ai miksikö en tätä vaivaa haluaisi nähdä lasteni parhaaksi? NO, siksi, kun tämä on meidän tontti eikä meillä ole kissoja. Kyse periaatteellisesta asiasta.

Vierailija
8/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaavat ketään tai mitään, eli minua haittaa, kun joutuisin niitä monta kertaa päivässä olemaan säätämässä. Ai miksikö en tätä vaivaa haluaisi nähdä lasteni parhaaksi? NO, siksi, kun tämä on meidän tontti eikä meillä ole kissoja. Kyse periaatteellisesta asiasta.

Vierailija
9/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai annat niille muutaman kerran kyytiä oikein äkäisesti ja melun kanssa. Tuo postilaatikkohomma on myös oikein hyvä.

Minä pidän kissoista ja meidän pihalla saavat naapurin kissat käydä ihan rauhassa, mutta on tuo hiekkalaatikon vessana pitäminen lasten kannalta tosi ällöttävää.

Vierailija
10/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei haittaa ketää tai mitään

Vierailija
11/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako kissan omistaja suojat?

Maksavatko autoilijat astmaatikkojen lääkkeet tai melusta häiriytyvien vaivat?

Vierailija
12/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajan on huolehdittava ettei kissa sitä myöskään tee.

Laki ei kiellä autoilua.

Miksi pitäisi?

Vierailija
13/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laki niin sanoo. Vaan autoilua ei ole lailla kielletty.

Miksi pitäisi?

Lainaus:

Maksaako kissan omistaja suojat?

Maksavatko autoilijat astmaatikkojen lääkkeet tai melusta häiriytyvien vaivat?