Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä olisi niin paljon helpompaa ellei voisi tulla raskaaksi!

Vierailija
13.04.2010 |

Nautin seksistä aivan suunnattomasti ja haluan sitä joka päivä, monta kertaa päivässä. Siinä on vaan yksi ongelma:ehkäisy!

pillerit ja hormoonikierrukka ei sovi, kortsut pilaa tunnelman,kuparikierrukasta ja minipillereistä jatkuvaa tiputteluvuotoa sterilointia ei tehdä alle 30vuotiaalle

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sukupuolitaudit, seksistä seuraa niin monenlaista harmia, ettei sitä kannattaisi harrastaa ollenkaan.

Vierailija
2/13 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni kävi virossa steriloinnissa 24vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa sanoa, mutta yhden lapsen synnyttäneenä (jää ainoaksi),toivoisin nyt kärsiväni jatkossa lapsettomuudesta!

Mullekaan ei hormonaalinen ehkäisy sovi ja kondomi on oikea seksintappaja!

Vierailija
4/13 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti lapsettomista tuntuu kommenttinne? ettekö häpeä?

Vierailija
5/13 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkiehkäisypillerit?

että ap:n pitäisi sitten joka päivä syödä jälkiehkäisypillereitä? Haloo?!

Vierailija
6/13 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti lapsettomista tuntuu kommenttinne? ettekö häpeä?

et ikinä valita esim. työkavereistasi, pomosta, palkasta, työoloista mitään, koska on olemassa työttömiäkin? Et miehestäsi, koska on olemassa sinkkujakin? Säästä, koska oishan se pahempaa olla neliraajahalvaantunut?

Vierailija
7/13 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkiehkäisypillerit?

että ap:n pitäisi sitten joka päivä syödä jälkiehkäisypillereitä? Haloo?!

ainakin jälkie-pilsuista tulee pitkäkestoista tiputteluvuotoa. Ei kiva. Onnistuiskohan kohdunpoisto? Jos olet aivan varma ettet halua lapsia. Onko ap:llä jo lapsia?

Vierailija
8/13 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin vielä ja kun suhde kusee muutenkin (eli voipi mies vuosien mittaan vaihtua) en tekisi sterilointia vaikka ikä riittäisikin. Pillerit ei sovi ja nyt oleva kuparikierukka tekee sen että minulla on kahden viikon menkat + parina välipäivänä tiputtelua. Ei kiva... Kunhan imetys loppuu täysin, kokeilen ehkäisyrengasta. On ilmeisesti paljon miedommat sivuvaikutukset kuin pillereillä. Oletko ap kokeillut sitä?

Ei se 24-vuotiaana steriloinnin hankkinut pohtinut ollenkaan että noin nuori voi vielä päätyä uuteen liittoon jossa miehellä ei lapsia mutta toivoisi kyllä? Aika riskiratkaisu vaikka onni kukoistasi kuinka sillä hetkellä. (Ei ilmeisesti ollut terveydellisiä syitä tai montaa lasta kun ei saanut suomesta).

Ehkä ap vois metsästää klamydiaa? Jos kerta lapsettomaksi päätyminen pelastaisi sun elämäs.

Mies kirosi kun aloin vahingossa odottaa kuopusta. Mutta minusta aika pieni ongelma näin päin. Parempi että vahinkoraskaus ja yksi "ylimääräinen" lapsi perheessä kuin ettei ekaakaan saisi.

ei se klamydia lapsettomuuteen aina vaikuta!

T: 4 lasta ja 3 klamydiatartuntaa

Vierailija
9/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi niin paljon helpompaa ellei tarvitsisi pelätä raskautta. Mekään emme ole löytäneet sopivaa ehkäisyä. Kortsuilla mennään, mutta niiden käyttö ahdistaa. Lapsi on yksi, mutta tiedämme ettemme halua niitä enempää.

Vierailija
10/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi enää yksi vuosi siihen, että täytän 30 ja aion sitten vaatia sterilisaation itselleni.

Vierailija
11/13 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni kävi virossa steriloinnissa 24vuotiaana.

en kyllä Viroon lähtisi steriloitavaksi!!

mielummin sinnittelen kondomeilla!

Vierailija
12/13 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ois helpompaa jos voisin tulla raskaaksi.

1 lapsi toki on IVF-hoidoilla saatu.

Toki tässäkin on puolensa kun ei tarvi huolehtia ehkäisystä.

Onhan noi keltarauhashormonit (pitää posisia et kuukautisissa ois jokin tolkku)toki edullisempia kuin jokin kierukka tms. (ilmeisesti).

Mutta silti...

Vierailija
13/13 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin vielä ja kun suhde kusee muutenkin (eli voipi mies vuosien mittaan vaihtua) en tekisi sterilointia vaikka ikä riittäisikin. Pillerit ei sovi ja nyt oleva kuparikierukka tekee sen että minulla on kahden viikon menkat + parina välipäivänä tiputtelua. Ei kiva... Kunhan imetys loppuu täysin, kokeilen ehkäisyrengasta. On ilmeisesti paljon miedommat sivuvaikutukset kuin pillereillä. Oletko ap kokeillut sitä?

Ei se 24-vuotiaana steriloinnin hankkinut pohtinut ollenkaan että noin nuori voi vielä päätyä uuteen liittoon jossa miehellä ei lapsia mutta toivoisi kyllä? Aika riskiratkaisu vaikka onni kukoistasi kuinka sillä hetkellä. (Ei ilmeisesti ollut terveydellisiä syitä tai montaa lasta kun ei saanut suomesta).

Ehkä ap vois metsästää klamydiaa? Jos kerta lapsettomaksi päätyminen pelastaisi sun elämäs.

Mies kirosi kun aloin vahingossa odottaa kuopusta. Mutta minusta aika pieni ongelma näin päin. Parempi että vahinkoraskaus ja yksi "ylimääräinen" lapsi perheessä kuin ettei ekaakaan saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän