Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko takapuoli liian löysä jos kynä pysyy seisoessa pakaran alla?ev

Vierailija
13.04.2010 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäperseellä ei tietenkään pysy. Jos on pyöreät, ulkonevat pakarat niin pysyy.

Vierailija
2/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyllynmuoto enemmän kuin treenauksen tulos. Ja painosta riippuvainen asia myös, eli paksu rasvakerros kyllä varmaan roikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäperseellä ei tietenkään pysy. Jos on pyöreät, ulkonevat pakarat niin pysyy.

Vierailija
4/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo 169/77 mitoilla varustettu ei ole lattapyllyä nähnytkään ja silti ei pysy :D

että pakostihan siihen takapuolen alle tulee kunnon poimu johon kynän saa tuikattua.

Vierailija
5/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mitat 166/110 eikä pysy... :D Mul on ilmeisesti tosi hyvin muodostunu beba ;)

Vierailija
6/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei lattapylly ole painosta riippuvainen. Jos sulla on kakskymmentä kiloa ylipainoa ja ne on sijoittuneet sun mahaan niin ei tietenkään pysy kynä perseen alla. Jos taas olet vaikka normaalipainon alarajoilla ja on ulkoneva pyöreä pylly niin kyllä se kynä siellä pysyy. En siis kehuskelisi sillä, ettei kynä siellä pysy :D

Vierailija
7/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti pysyy kynä. Melkein pullokin ;D

Mulla olis pysyny kynä jo tosi nuorena, vaikka olin todella laihakin ja kuntoilin paljon. Mulla on sellainen roikkoperse luonnostaan :/

Rintojen alla taas ei pysy kynä, rinnat kokoa 75DD. Uskokaa tai älkää ;)

Vierailija
8/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei lattapylly ole painosta riippuvainen. Jos sulla on kakskymmentä kiloa ylipainoa ja ne on sijoittuneet sun mahaan niin ei tietenkään pysy kynä perseen alla. Jos taas olet vaikka normaalipainon alarajoilla ja on ulkoneva pyöreä pylly niin kyllä se kynä siellä pysyy. En siis kehuskelisi sillä, ettei kynä siellä pysy :D

ja olen aina ollut normaalipainon alarajoilla. Eipä ole vielä tullut vastaan tilannetta, että kynä pysyisi pyllyn roikkupainanteessa. Kun sellaisia riippapainanteita ei vain ole tällaisessa ei-roikkuvassa takapuolessa.

Sen puoleen en niele heti edes tuota ensinmainittua tilannetta. Jos on 20 kg ylipainoa, uskon rasvaa olevan myös ahterissa edes kynänpitävän poimun verran.

Vierailija
9/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pylly. enkä mitää kehuskele, totesin vaa et mul on sen verran kiinteää ihraa persuksissa että ei pysy ;)

Vierailija
10/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään lattana, ja silti kynä ei pysy pyllyn alla.

Mielestäni roikkuvapyllyisillä, löysäpyllyisillä (kavereiden pyllyjä nähneenä) kynä taas pysyy siellä.

Vierailija
11/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan ei ole ne läskit perseessä. Rintojen alle saisi vaikka viinipullot kummallekin puolelle ja mahamakkarankin alla pysyisi melkein mitä vain, mutta perseen alla ei pysy, kokeilin kyllä.

Vierailija
12/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä takalistossa ole mitään missä kynä pysyis, vaikka ihan kunnon pylly mulla onkin.

Tissien alla se sijaan pyssy kynä jos parikin, varmaan koko penaali :(

Vierailija
13/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynällähän testataan onko riipputissit...

Vierailija
14/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynällähän testataan onko riipputissit...

Täällä on kyllä puurot ja vellit sekaisin joillain. Nimittäin, jos pylly on pyöreä ja pysty, eihän siellä mikään pysy. Mutta jos pysyy, pylly on kyllä enemmän alaviistoinen ja roikkuva, eli usein paremminkin littana kuin pyöreä.

Vierailija
15/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanen kynä on kyseessä? Kevyt kulmikas lyijykynähän vois pysyä paremmin kuin metalli/muovinen ja hieman painavampi kuulakärkikynä..?

Vierailija
16/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans pysyy kynät molemmissa kankuissa:)

ap

Vierailija
17/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei näköjään näilläkään mitoilla pysy: 171/80. Tuli vihdoinkin tarve nostaa p**se penkistä tietsikan edestä :D

Vierailija
18/32 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei siellä takalistossa ole mitään missä kynä pysyis, vaikka ihan kunnon pylly mulla onkin."

Raikä?

Vierailija
19/32 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen hyppyriperse, tai niin kuin mies sanoo (ja on sanonut myös 15 kiloa sitten), että minun pylly on latinopylly.

Vierailija
20/32 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/70 ja ei pitäisi olla treenaamisen puutteesta kiinni ainakaan, löysää ja ylimääräistä on kyllä vielä tuossa sisäreiden puolella.