Voi järkytys, otin itsestäni takaapäin kuvan alusvaatteisillani
edestäpäin myös (itselaukaisimella)
ja mä näytän aivan järkyttävältä!!!
Kyljissä on takana makkarat, oikein sellaiset pursuavat, ja vaot myös, ei siis pelkät ulospäin pullistelevat "ulokkeet".
Käsivarret ovat kamalan pyöreät sivullepäin, olkapäästä paljon ulompana käsivarren keskikohta.
Perse on todellakin kuin seitsemän leivän uuni, paljon leveämpi kuin hartiani! Ja niissäkin sellaset kauheat ulokkeet, ihan kuin ei kroppaan kuuluisikaan. Ja sitä selluliittia!!! Miten voi valokuvassakin näkyä niiiin selvästi, vaikkei ollut edes hyvä valaistus! Pelkkää möykkyä perseestä polviin!
Mä en todellakaan ole sopusuhtainen, ihan järkyttävä päärynä.
Pahinta tässä on se, että en PYSTY laihduttamaan pysyvästi. Laihduttamaan pystyn siis kyllä (hitaasti, tyyliin kilo kuussa) mutta ne kilot on jo useamman kerran tulleet takaisin, vaikka kuinka olen tehnyt "elämäntaparemonttia". En vaan millään pysty muuttamaan elämäntapojani pysyvästi pidemmäksi aikaa.
Eli siis olen vielä nuori, mutta näytän hirveältä, enkä edes voi sille -pysyvästi- mitään!
Kommentit (8)
SAATI sitten miltä olisin näyttänyt kameran salamavalossa :O
ap
timmi, toinen voi olla löysää lihaa.
Ja mä olen löysää. Tosin siis on painoindeksin mukaan lievää ylipainoakin, bmi 26,5.
ap
Tolla lailla otettu valokuva ei olisi kovin mairitteleva edes useimmista ns. ihannepainoisesta ihmisestä.
Kenenkään muun ihmisen silmissä et ole yhtä kauhea kuin omissasi: näin meidät naiset on pientä myöten kasvatettu julmaan itseinhoon, etsimään vikoja ja puutteita. Älä anna sille periksi.
Otapa huomenna itselaukaisimella kauniissa valossa ja harkitusti poseeraten parempi kuva. Tulee hyvä mieli.
Ja sitten rupea harrastamaan jotain liikuntaa. Jää ihan koukkuun johonkin hauskaan juttuun. Ei noiden kilojen takia vaan oman hyvinvoinnin.
ymmärtää, ettei tuollaisia kuvia mennä ottamaan ;)
Huh, ei kestäis minunkaan muodot tuollaista tarkastelua.
ja itkin viikon. Lisäsin liikuntaa, vähän auttoi, mutta vielä on matkaa. Toiste en aio ottaa kuvia, enenenenenen.
T: En tod uskaltais ottaa kuvaa!
Mut edes minimaalisena vinkkinä: KArppauskella katoaa löysät ja hötöt ympäriltä vaikkei kiloja lähtis grammaakkaan.. Saamoiten tiukalla karppauskella ne selluliitit lähtee veks ;)
Mä olen nyt parisen vuotta harrastanu em. eikä todellakaan uskois, että painan 75kg....
"Eli siis olen vielä nuori, mutta näytän hirveältä, enkä edes voi sille -pysyvästi- mitään! "
Sinulla on paha asennevika. Ota itseäsi niskasta kiinni, ja jätä sokerien, hiilareiden yms. scheissen mussuttaminen.
Ylös ja lenkille ! Elämä hymyilee !
Mä näytän taatusti ihan yhtä kauhealta, mutta en kyllä ota tuollaisia kuvia, johan niistä järkyttyy! Ei kukaan näe meitä missään salamanvalon kirkkaudessa, paitsi korkeintaan uimahallissa jos on oikein kirkkaat valot - joten relax! Luonnossa näytät varmasti ihan ok:lta.