Ylittäkääs tämä ;-)
Olen keski-ikäinen perheenäiti. Tänään kipaisin lähikauppaan hakemaan vähän täydennyksiä ja listassa oli myös terveyssiteet. Kuinka ollakaan, ainoa kassa oli se törkeän hyvännäköinen nuori mies joka aina hymyilee kauniisti, enkä KEHDANNUT ostaa siteitä!
No pitää tehdä iltalenkki R-kioskin kautta, siellä sentään on kaikki myyjät täti-ihmisiä :-)
Kommentit (5)
edes Tena-paketin ostaminen. Oli kassa kuka vaan. Tosin Tenaa käytän vaan pikkuhousun suojana, se on muit aparempi, varsinkin jos käy mökillä maastopissillä ilman paperia. Ja nyt loppuraskaudessa yskiminen ja aivastaminen voi tuottaa tilkan tai pari sinne Tenaan.
antibioottikuurin - siis sellaisen, joka laitetaan ruiskulla emättimeen. Olin raskaana ja muilla oli toistuvasti tulehdus kohdunsuulla. Farmaseutti oli nuori mies, ja kysyi, että oliko vaiva toistuva, ja suositteli sitten, että kuurin jälkeen alkaisin käyttää emättimeen laitettavia maitohappobakteerikapseleita. Kävi hakemassa ne mulle hyllystä :)
Mun mielestä se oli hauskaa, keskustelu oli oikein luonteva, miestä ei tuntunut nolottavan yhtään, ja oli hauskaa, että sain tuon vinkin. Eipä kukaan naisfarmaseutti ollut sitä minulle kertonut :)
Olen itse sairaalassa töissä ja kuten jokainen tietää että vuorotyötä tehdään.
No minä likka olin menossa sunnuntai-iltaan kyseisen sairaalan ensiapuun töihin kun huomasin juuri ennen vuoron alkua että taas kerran on alkamassa pissatulehdus.
Ajattelin kysyä päivystävältä lääkäriltä reseptiä tähän vaivaan ja sainkin supatettua lääkkeen nimen lääkärin korvaan sillain ettei muu huoneessa ollut henkilökunta sitä kuullut.
Resepti kädessä poistuessani huoneesta tämä kyseinen lääkäri (about 25, aika namun näköinen muutenkin) kehtasi huutaa perään että MITES se sisätutkimus??? Minä supliikkinainen menin kerrankin aivan hiljaseksi ja sain supatettua että jos kuitenkin menisin työterveyteen seuraavana päivänä.
En ole koskaan ennen tai sen jälkeen hävennyt niin paljon, mutta silloin hävetti.
Olen itse sairaalassa töissä ja kuten jokainen tietää että vuorotyötä tehdään.
No minä likka olin menossa sunnuntai-iltaan kyseisen sairaalan ensiapuun töihin kun huomasin juuri ennen vuoron alkua että taas kerran on alkamassa pissatulehdus.
Ajattelin kysyä päivystävältä lääkäriltä reseptiä tähän vaivaan ja sainkin supatettua lääkkeen nimen lääkärin korvaan sillain ettei muu huoneessa ollut henkilökunta sitä kuullut.
Resepti kädessä poistuessani huoneesta tämä kyseinen lääkäri (about 25, aika namun näköinen muutenkin) kehtasi huutaa perään että MITES se sisätutkimus??? Minä supliikkinainen menin kerrankin aivan hiljaseksi ja sain supatettua että jos kuitenkin menisin työterveyteen seuraavana päivänä.
En ole koskaan ennen tai sen jälkeen hävennyt niin paljon, mutta silloin hävetti.
on ollut ainakin 50 kertaa pissatulehdus eikä ole koskaan tehty mitään sisätutkimuksia. pervo työkaveri.... = )
Sori, rupes naurattamaan :)