Olen onnellisesti naimissa. Kysy, jos joku asia kiinnostaa ;)!
Kommentit (21)
on suuri rakkauteni. Miestäni ennen pari lyhyttä ihamtumista.
ap
miten teidän suhde voisi jos mies ei olisi reppumies?
hyvin. Mutta varsinkin seksin osalta nykyään melkoista iloittelua, kun sen saanti ei ole aina varmaa. Kun toinen haluaa niin kovasti, sitä tuntee itsensä todella seksikkääksi, naiselliseksi ja elintärkeäksi ;).
ap
Onko miehesi tumma, vaalea, pitkä vai pätkä.
sua ikinä, että mies fantasioi seksistä muiden naisten kanssa ja runkkaa niille mielikuville?
Itse pidän miestäni erittäin haluttavana nyt aikuisena ja itsevarmana. Nuorempana seksi oli pinnallisempaa. Nyt siinä on paljon enemmän eroottista latausta. Ja olen oppinut saamaan hyvät orkut, sekin auttaa asiaa ;). Tummanvaalea, keskipitkä (180cm).
ap
ja fantasioita, joita jaamme keskenämme. Eivät aina suinkaan osu puolisoon ;).
ap
Se on vain aina kääntynyt johonkin suuntaan.
Miehessäni ärsyttää eniten silloin tällöin ilmenevä itsepäisyys ja useat asiat pitäisi saada periksi :).
ap
jättäisi sinut ensi viikolla, romahtaisiko elämäsi?
Kuulostatte meiltä :)
Onko meillä onneen samat eväät?
- Kotielämän (EI kotitöiden) tasapuolinen jakaminen. Tarkoitan paljon matkustavan miehen vaimona sitä, että tsemppaan miellelläni sen 2 viikon työmatkan, kun se matkakorvauksina tietää perheelleemme jotain kivaa extraa rahana jonka voimme käyttää johonkin kivaan yhteiseen hyvään!Kun mies palaa kotiin, hyppää arkeen mukaan minuutissa :)
- Lasten ja vuosien jälkeen jopa parantunut seksielämä. Täydellinen luottamus toiseen ja rohkeus kokeilla asioita ja jakaa omia fantasioita.
- Molempien työn arvostaminen ja sen tosiasian, että teen lyhennettyä työaikaa, kompensoiminen vapaaehtoisilla eläkemaksuilla yms. jutuilla. Yhteinen rahatalous jo alusta asti.
Sekä monta muuta arjen pientä juttua!
T: Naimisissa 10 v, yhdessä 15 v. 3 lasta ja onnellinen perhe!
1. Yhteiset rahat, ei avioehtoja
2. Yhteiset kotityöt, meillä ei ole sinun-minun töitä.
3. Paljon yhteisiä lomia kertyneiden vapaiden ja rahan mahdollistamana.
4. Kummankin työt ja tehtävät ovat yhtä tärkeitä. Molemmat olemme toisistamme ylpeitä :).
5. Ehdoton luottamus!
Eli kaikki samat kuin edellisellä :).
ap
pelkäätkö koskaan, että miehesi jättää sinut tai kuolee? Kumpi olisi pahempi, hänen kuolemansa, vai se, että hän jättäisi sinut 21- vuotiaan blondin takia?
1. Yhteiset rahat, ei avioehtoja
2. Yhteiset kotityöt, meillä ei ole sinun-minun töitä.
3. Paljon yhteisiä lomia kertyneiden vapaiden ja rahan mahdollistamana.
4. Kummankin työt ja tehtävät ovat yhtä tärkeitä. Molemmat olemme toisistamme ylpeitä :).
5. Ehdoton luottamus!Eli kaikki samat kuin edellisellä :).
ap
1. yhteiset rahat, ei avioehtoja
2. kotityöt minun niskoilla
3. ei lomia lainkaan, eikä oikein rahaakaan
4. minun töilläni ei ole merkitystä, mieheni ei ole minusta ylpeä enkä minä voi olla hänestä
5. Ehdoton luottamus löytyy jos puhutaan pettämisestä. Jos siitä, että voinko luottaa että mieheni tukee vaikeassa paikassa niin vastaus on ei.
En tiedä miten tässä näin kävi.
Toisaalta mies on jonkin verran työmatkoilla, jolloin on pidempiä taukoja.
ap