Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksospojille nimiksi Sebastian ja Kristian, mielipiteitä?

Vierailija
09.04.2010 |

Meillä on kaksospojat, jotka ovat vielä toistaiseksi vailla nimiä. Ns. lempinimillä tällä hetkellä kutsutaan, mutta viralliset nimet puuttuvat. Nyt on ollut mietinnässä Sebastian ja Kristian nimet, mutta toisaalta jotenkin tuntuvat liian samanlaisilta. Meinaa iskeä paniikki kun ultran mukaan meille piti tulla kaks tyttöä, mutta saimmekin kaks suloista poikaa. Tytöille ois ollut nimet valmiina, pojille niitä ei pahemmin mietitty raskausaikana.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Kristian on kyllä ihan hirvee!!!

Vierailija
2/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimet, jos olette suomenruotsalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu

Vierailija
4/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen suurempaa. Tiedän tästä äkkiseltään ainakin 4 sebastiania, alle kouluikäistä siis.

Vierailija
5/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksospojat, jotka ovat vielä toistaiseksi vailla nimiä. Ns. lempinimillä tällä hetkellä kutsutaan, mutta viralliset nimet puuttuvat. Nyt on ollut mietinnässä Sebastian ja Kristian nimet, mutta toisaalta jotenkin tuntuvat liian samanlaisilta. Meinaa iskeä paniikki kun ultran mukaan meille piti tulla kaks tyttöä, mutta saimmekin kaks suloista poikaa. Tytöille ois ollut nimet valmiina, pojille niitä ei pahemmin mietitty raskausaikana.

Kyllä Kristiankin on hyvä nimi. Mutta kovempi kuin Sebastian.

Vierailija
6/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianista tulee jossain vaiheessa varmasti SEBU joten en äänestä sitä!

Mielummin vaikka toi

Benjamin ja Kristian

Daniel ja Kristian

Miikkael ja Kristian

Vierailija
7/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksosserkut (35 v) joiden nimet Kristian ja Sebastin, kylläkin toisina niminä. Ainakin siihen tarkoitukseen on sopinut jo pitkään.

Vierailija
8/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Sebastin niin kuin UpCiderpäissäni kirjoitin

Vierailija
9/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Sebastianista, mutta suomalaisittain kirjoitetun kovan ja terävän Kristianin rinnalla se kuulostaa todella pehmeältä ja ulkomaalaiselta, vähän sellaiselta "hienostelunimeltä".

Kristianista pidän vielä enemmän ja juuri tuossa kirjoitusasussa, mutta en antaisi sitä Sebastianin veljelle. Jonkun mainitsema Mikael olisi oikein hyvä pari! Tai Viktor, Patrik, Nik(o)las, Oliver, Marius?

Sebastianin kaveriksi jotain pehmeämpää kuten Samuel, Daniel, Aamos, Anton, Joonatan, Julius, Eliel?

Kivoja nimiä erikseen, mutta minun makuuni yhdessä liian eri paria samasta päätteestä huolimatta.

Vierailija
10/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee heti mieleen Sebu ja Krisu..

Ei kyl valitettavasti ole parempiakaan ehdotuksia.

Meille piti tulla Niklas, mut siitäki tuli mieleen Niksu tai Nikke.

Samuel ja Oliver vois olla sellaset mistä ei voi helposti vääntää lempinimiä.

Vierailija
11/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lyhennökset. Jos kestätte sen niin sitten.

Vierailija
12/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuon Kristian nimen tilalle. Sebastian tulee mitä luultavimmin olemaan toisen pojan nimi.

ap

Vierailija
13/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempinimi tulee kyllä aika varmaan olemaan seba tai sebu, yhtä mun tuttua kutsutaan bastiksi.

Kristian taas on mun mielestä ihan karsee. En oo koskaa tykännyt siitä nimestä, syytä en tiedä miksi, en vaan tykkää. Se Kristian jonka tunnen on lempinimeltään krisu. Ja tää laulaja Kristian taas tais olle kride :)

Vierailija
14/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille kauniit pehmeät nimeät. Kristian sopii toiseksi nimeksi Danielille/ Benjaminille, jos siitä kovasti pidätte.

Vierailija
15/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lyhennökset. Jos kestätte sen niin sitten.

Ihan sama tuli mulle mieleen, eli noin pitkät nimet lyhenee automaattisesti...

Vierailija
16/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät nimet, mun tutun (sebastien) lempinimi on sebbe. Kansainväliset, mutta sopivat myös suomalaiseen suuhun.

siis kannatan

Vierailija
17/20 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(muminaa)STIAN!!! niin molemmat pojat pyyhältää paikalle :D kätevää!

Vierailija
18/20 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannet nimet ovat Sebastian ja Kristian. Ovat ihan yksöset.

Onnea kaksosista! Minusta hienot nimet ovat, mutta olisivat parempia toisina niminä? Itsestä kätevää kun pojillamme etunimet lyhyet kun joutuu komentamaan... Mutta jos itse tykkää on turha välittää toisten mielipiteistä mies tekee nimen eikä toisinpäin.

Vierailija
19/20 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hyvin tavalliset nimet, vähän tylsätkin ehkä jo. Jos sukunimi ja perhe täysin suomenkieliset, nuo tuntuvat vähän teennäisiltä. Eivät ole kaksosille mun mielestä liian samanlaiset nimet, eihän niissä ole muuta samaa kuin lopputavu ja se kaksosille sallittakoon.

Onneksi olkoon kaksosista!

Vierailija
20/20 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonnimiset velejekset, ihan suomenkielisiä ovat.