Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pihi, kun osallistu ystäväni polttareihin?

Vierailija
08.04.2010 |

Jokainen osallistuja maksaa ensin 75e. Sen päälle maksaa jokainen itse matkansa, ruokansa, juomansa ja yöpymisensä. Suunnitelmana on liikkua junalla morsiammelle tärkeiden kaupunkien välit (3kpl). Jo pelkkiin näihin matkoihin minulta menisi lähes 150e. Sitten ruuat, juomat ja hotelliyöpyminen. Eli varmaan menee reilusti yli 300e kaiken kaikkiaan.

Polttareiden järjestäjä haukkui minut pystyyn, kun sanoin, ettei minulla ole varaa lähteä tuollaiseen mukaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vain yhtenä iltana/yhteen kaupunkiin mukaan ja that's it. Ja maksat vastaavasti vähän vähemmän. Tärkeintä morsiammelle on se, että olet ollut mukana.

Vierailija
22/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin haluat. Vaikka kuten edellinen sanoi, että menet siellä päätepisteessä mukaan ja maksat sitten sen mukaan, mitä sen jälkeen tapahtuu.

Tuskin he nyt sinua ihan "pystyyn haukkuivat", eivätköhän kaikki vaan halua morsiamelle mukavat polttarit. Ja morsiammelle mukavimmat polttarit on varmaan sellaiset, joihin suurin osa läheisistä osallistuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en pitänyt polttareita ja en halunnut kaasoa. Suunnittelimme häämme mieheni kanssa yhdessä (nehän olivat meidän häät, eikä minun ja tyttökavereiden).

Vierailija
24/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en pitänyt polttareita ja en halunnut kaasoa. Suunnittelimme häämme mieheni kanssa yhdessä (nehän olivat meidän häät, eikä minun ja tyttökavereiden).

Tietysti jos ystäviä ei ole niin turha on polttareitakaan odottaa.

Vierailija
25/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi paljon rahaa etkä haluaisi käyttää niitä polttareihin olisit pihi (= saita).

Kohtuuttoman kallista ja suureellista minusta. Jos on jotkut lähtöjuhla ennen kiertuetta, voisin osallistua siihen. Minua rahakkaammat ja joutilaammat voisivat sitten kierrellä minkä lystäävät.

Vierailija
26/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutut on polttareiden järjestäjä suunnitellut. En minkään tuollaisiin osallistuisi.

Vierailija
27/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin massiiviset polttarit, niin en todellakaan pahottaisi mieltäni, jos joku ystävistäni ei osallistuisi. Kyllä kai jokainen järkevä ihminen ymmärtää, et tollanen maksaa ja paljon. Toisaalta en edes haluaisi, että ystäväni järjestäisivät jotakin noin suurta. Tuntisin huonoa omaatuntoa, että minun takia ovat joutuneet maksamaan matkat ja hotellit useammassa kaupungissa. Jotain rajaa kuitenkin!

Vierailija
28/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälukutaitoa kiitos.

Vierailija
29/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälukutaitoa kiitos.

mutta "sain" silti yllätyspolttarit ja ystävyyssuhteetkin säilyi ;-)

Vierailija
30/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin polttareista kun lasku oli 250 €. Mua ei oltu pyydetty häihin ja polttareihinkin kutsu tuli kun ekasta porukasta tosi moni kieltäytyi. Kaaso esitti asian mä olen oikeutettu tähän jne. Kysyin pari krt budjettia, kaaso jatkoi paasaamista kaikesta ihanasta ja hienosta ja lopulta sanoi sivulauseessa hinnan. Ilmoitin koska mua ei ole kutsuttu häihin, en voi laittaa tälläisiä summia. Ollaan morsiamen kanssa työkavereita.

Polttareitten jälkeen kaaso oli luultavasti pettynyt, kun yritin kysyä. Hän oli surullinen kun en päässyt, sanoin summa oli aivan liian kallis. Morsian veti herneet kaasolle, mielummin enemmän ihmisiä ja pienet kulut kuin 5 henkeä ja kallis lasku.

Morsian olis tykännyt isommasta seurueesta joten ota yhteyttä kaasoon ja kysy onko kaikki suostunut ja olisko mahdollista että tulisit vaan esim vikaan paikkaan ja lasku olis sen mukainen. Ei se morsian aina hirveesti vaadi eikä missään nimessä halua että muut tekee konkurssia.

Vierailija
31/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena tyttönä polttareita morsiamelle, joka suunnitteli niitä tosi innokkasti mukana. Lähetteli kaikkia superkalliita tarjouksia ja linkkejä, "joista hän kovasti tykkäisi". Osallistumismaksu oli ensin jotain 30 euroa, mutta köyhän opiskelijaporukan jäädessä pikkuhiljaa pois, osallistumissumma nousi koko ajan ja koko ajan yhä useampi sanoi (ymmärrettävästi) oman maksukykynsä tulleen päätökseen.

Aika p**** paikka, morsiamen toiveet ja vaatimukset oli ihan eriluokkaa kuin osallistujien ideat ja maksukyky. Morsian faksasi koko ajan listaa yhä kauempiin tuttuihin menevästä porukasta jota voisi kutsua vain polttareihin. Eli kaikki ala-astekaveri mukaan vain maksamaan, ei häihin kuitenkaan. Ihan kamala muisto!

Vierailija
32/32 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaasona ystävälleni, joka oli aina haaveillut jostain viikonloppureissusta johonkin Euroopan kaupunkiin. Järkkäsimme yllätyksenä reissu Prahaan.

Suunnittelimme tätä yhdessä ja joku, kenellä ei ollut aikaa ja lastenhoitajaa ja eikä rahaakaan, niin ehdotti lähtöjuhlaa.

Järkkäsin vielä niin, että lähtöbrunssi oli meillä, ettei kenenkään tarvinnut maksaa mitään. Kippisteltiin ja morsian oli tyytyväinen, kun näki KAIKKI kaverinsa.

Mukaan pääsi myös opiskelijat tai muuten vaan rahat tiukilla olevat, kun alkutilaisuus (2 t) ei maksanut kenellekään (ei edes mulle, mieheni maksoi pitopalvelun laskun) mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän