Lue keskustelun säännöt.
Vastapainoksi av:n haukkumiseen minä sanon, että saan täältä hyvän mielen!
06.04.2010 |
Usein näkee aloiuksia, että av on ikävä paikka.
Pelkkiä kurjia vastauksia ja ivausta.
Kukaan ei vastaa oikeesti tosissaan.
Ollaan kärkeviä ja haukutaan ap.
Minä saan hyvän mielen täältä, kun joku kysyy jotain mihin tiedän vastauksen tai etsin sen hänelle netistä. Ja jos hän vielä kiittää, niin hyvä mieli tulee.
Samoin hauskat ketjut on välillä nii hauskoja, että saa nauraa ääneen.
Eli mainettaan mukavamoi paikka!
Kommentit (3)
tykkään av:n huumorista.
Sinunkin viestisi kävi hymyilyttämään.
-ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei minulle koskaan ole tullut v- olo täällä. Päinvastoin.
kuinka paljon itkettää.